Аварійний Повітрофлотський шляхопровід: що зробили, щоб конструкції не падали знову

На проблемній консолі мосту демонтували постійне огородження, що вже частково впало донизу, змонтували нове на цілій консолі та розкрили лоток, а також прибрали з аварійної консолі усю зайву вагу, включаючи залізобетонні плити та асфальт

Ремонт аварійного мосту Повітрофлотський шляхопровід
Робітники зменшили вагу консолі, прибравши усі залізобетонні накривні плити, асфальт та секції огорожі. Фото: Павло Авдокушин

На Повітрофлотському шляхопроводі, де 19 червня стався обвал оздоблень та конструкцій, вже зробили тимчасовий ремонт. На проблемній консолі демонтували постійне огородження, що частково впало доліруч, змонтували нове на цілій консолі, та розкрили лоток. Коли саме будуть проведені роботи з дослідження конструкцій та їхнього ремонту, поки невідомо - попередні тендери на техогляд та випробування не були скасовані, тож, ймовірно, міст досліджуватимуть в рамках цих процедур.

Про оновлення на Повітрофлотському шляхопроводі повідомив інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин у своєму Facebook. Він зазначає, що після того, як 19 червня обрушилася протилежна консоль разом з огородженням, і кілька тонн залізобетону і металу впали на проїзну частину та трамвайні колії, шляхопровід привели до ладу.

"Працівники КП "КАШМ" змонтували тимчасове огородження на цілій консолі, демонтували постійне та розкрили лоток. Та консоль, що на фото, відрізняється від зруйнованої тим, що підтримує собою труби теплотраси", - пояснив Авдокушин.

За словами фахівця, нинішні роботи виконували з метою зменшити вагу консолі - прибрати усі залізобетонні накривні плити, асфальт та секції огорожі, а також для того, щоб провести обстеження стану конструкції. Так, за словами експерта, фахівці мають переконатись у її безпечності, щоб упередити можливі майбутні руйнування.

Зазначимо, що у системі ProZorro нині немає нових тендерів, пов'язаних з дослідженням Повітрофлотського шляхопроводу, що були б оголошені вже після аварії. Є лише два, про проведення яких було заявлено напередодні: 31 травня - про послуги з техогляду та випробувань шляхопроводу над залізничними коліями (ціна 455 тис грн, переможець - ТОВ "Укртехекспертиза") та про аналогічні роботи над вул. Жилянською (437 тис грн).

Коли почав руйнуватись Повітрофлотський шляхопровід, і чим прикметні ці "ворота до Києва"

Нагадаємо, як з'ясував Інформатор, обсипання конструкцій мосту почалося більше п'яти років тому. Про це мало бути відомо міській владі, зокрема, керівництву КП "Київавтошляхміст", на балансі якого перебуває споруда. Не міг не знати про це і керівник Департаменту транспортної інфраструктури Руслан Кандибор. Чому ж не ремонтували шляхопровід, і звідки взялися висновки комісії про працездатність - ми писали у спеціальному матеріалі.

Також ми розповідали про те, чим такий прикметний (і навіть знаменитий) Повітрофлотський шляхопровід. Він лише на перший погляд видається простим та лаконічним. Насправді важлива як його транспортна функція (ще з моменту побудови він покликаний розводити магістральні транспортні потоки), так і саме символічне місце розташування. Ця споруда розміщена якраз у тому місці, де півтора століття тому були ворота до Києва.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube