Оновлена модель руху громадського транспорту поки не передбачає відновлення роботи наземних ділянок метрополітену, втім, замінити його можна автобусами, тролейбусами та кільцевою електричкою
Результати нового алгоритму руху громадського транспорту, запровадженого в Києві з 21 березня, свідчать, що здебільшого наземний транспорт під час тривоги працює. І це полегшення для тих, хто користується переважно автобусами чи електротранспортом, на відміну від киян, які залежать від метро, і для яких нічого не змінилося на краще. Але це тільки на перший погляд, адже лінії метро дублюють деякі автобуси, а дістатися з одного берега на інший під час повітряної тривоги тепер можна різними способами за допомогою наземного транспорту.
Інформацію про те, які маршрути можуть стати у нагоді киянам, коли підземка не працює, підготували у ГО “Пасажири Києва”. Тут зазначають, що під час повітряної тривоги між берегами курсують автобуси, тролейбуси та кільцева електричка. Крім того, є наземні маршрути, що дублюють лінії метро. Зокрема, лінію метро М1 дублюють:
Лінію метро М3 дублюють:
Дістатися з одного берега на інший можна й на кільцевій електричці, яка працювала під час тривоги і продовжує. Але тепер стало простіше дістатися до потрібної станції автобусом чи тролейбусом. Чим можна доїхати:
Нарешті, між берегами курсує низка тролейбусів та автобусів. Щодо електротранспорту, це тролейбуси:
Крім того, автобуси:
Нагадаємо, Інформатор розповідав про оновлені правила руху громадського транспорту під час тривог. З 21 березня одразу після оголошення повітряної тривоги водії зобов'язані зупинитися біля найближчого укриття та висаджувати тих пасажирів, хто забажає залишити салон. Після чого повідомляють про можливість подальшого руху.
Водночас, нові правила не стосуватимуться руху метрополітену. Так, наземними ділянками "червоної" лінії (від ст.м. "Лісова" до ст.м. "Дніпро) та "зеленої" лінії (Південним мостовим переходом - від ст.м. "Славутич" до ст.м. "Видубичі") рух під час повітряної тривоги не здійснюватиметься. Серед плюсів цього рішення, можна перелічити покращення мобільності міста, збільшення надходжень до міського бюджету й припинення практики списування зайвих коштів на транспорт, а от з мінусів є і питання безпеки, і відсутність права вибору для водіїв.
Також буквально напередодні, 19 березня, Інформатор писав про те, що кияни вже удев'яте зібрали понад 6 тисяч підписів під онлайн-петицією про дозвіл руху громадського транспорту під час повітряної тривоги у місті. Тим самим мешканці столиці підкреслюють важливість питання про недопустимість зупинки руху автобусів, тролейбусів, трамваїв та метро - адже ця петиція вже дев'ята за рахунком. На усі попередні керівники міста, Віталій Кличко та його підлеглі у КМДА, відповідали відмовою.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.