Довелося б часто перезаписувати аудіо: у кільцевій електричці пояснили, чому не озвучують зупинки автобусів і тролейбусів

Читать на русском

У Kyiv City Express розповіли, що відмовилися від озвучування маршрутів іншого комунального транспорту через часту зміну його маршрутів, номерів цих маршрутів та кінцевих зупинок, до того ж, час озвучування становив би більше за половину тривалості поїздки пасажира

Читать на русском
Особливості функціонування міської кільцевої електрички Kyiv City Express
У Kyiv City Express розповіли, що не озвучують зупинки іншого транспорту через постійні зміни маршрутів

У Kyiv City Express розповіли, що відмовилися від озвучування маршрутів іншого комунального транспорту через часту зміну його маршрутів, номерів цих маршрутів та кінцевих зупинок, до того ж, час озвучування становив би більше за половину тривалості поїздки пасажира

У Київській кільцевій електричці Kyiv City Express пояснили, чому саме всередині під час оголошення зупинок не озвучують інформацію про пересадку на інші види транспорту. Дійсно, від часів запуску міської електрички 2009 року у ній ніколи не повідомляли про автобусні чи тролейбусні маршрути, на які можна пересісти на тій чи іншій зупинці. Виключенням можна вважати метрополітен і швидкісний трамвай - його станції у "кільцевій" оголошували, а деякі - ще й продовжують оголошувати сьогодні.

Виявилося, що основною причиною, за якої у озвученні інформації про інші види транспорту немає сенсу, є постійна зміна маршрутів КП "Київпастранс". Так, у іншого міського транспорту дійсно частіше змінюються маршрути, номери та кінцеві зупинки транспорту.

"Тому нам треба було б часто перезаписувати аудіо", - зазначили у соцмережах Київської кільцевої електрички.

Ще однією причиною, пояснюють SMM-ники міської електрички, є той факт, що якби у цьому виді транспорту вирішили повідомляти своїм пасажирам про інші види транспорту, просте фізичне озвучення цієї інформації склало б 60% часу, який пасажири проводять всередині міської електрички.

Особливості міської електрички: велика собівартість поїздок та інтеграція з міським транспортом

Нагадаємо, напочатку квітня Інформатор повідомляв про те, що Укрзалізниця виступає за те, щоб міський транспорт Києва та електрички Kyiv City Express інтегрувалися в єдину систему зі спільною системою оплати. Цей механізм частково працює, міська електричка приймає оплати через "Київ Цифровий". Однак потрібно врахувати важливі складові змін, серед них - узгодження графіку та зручні й безбарʼєрні пересадні вузли. Про це йдеться в матеріалі The Village Україна «Оновленій електричці два роки. Яким може бути міський транспорт, якщо ним керує не Київ», опублікованому 1 квітня.

Також ми розповідали, що собівартість однієї поїздки у Київській міській електричці Kyiv City Express становть 35 грн. А щоденно вона перевозить близько 11 тисяч пасажирів. У той же час, три роки тому, коли "кільцева" ще підпорядковувалася КП "Київпастранс", ціна однієї подорожі нею складала 72 гривні. Наразі ж вартість квитка для самого пасажира складає 15 грн, а у разі, якщо пасажир сплачує банківською карткою чи у застосунку "Київ Цифровий", вартість складає лише 7,5 грн - дешевше за поїздку у метро.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.