Скандал на тендері Київпастрансу: при закупівлі фреону пропозиції занизили вдвічі, різниця між конкурентами склала 1 грн

Читать на русском

Замість 2,6 млн грн ТОВки, що пропонують послуги з поставки фреону, готові здійснити замовлення лише за 1,2 млн грн, при цьому різниця між їхніми пропозиціями "випадково" склала лише 1 грн

Читать на русском
Хитрощі під час проведення тендера від КП Київпастранс
Наразі конкурс знаходиться на етапі кваліфікації переможця - від компаній просять обґрунтувати низьку ціну закупівлі

Замість 2,6 млн грн ТОВки, що пропонують послуги з поставки фреону, готові здійснити замовлення лише за 1,2 млн грн, при цьому різниця між їхніми пропозиціями "випадково" склала лише 1 грн

КП "Київпастранс" провів закупівлю фреону для заправки кондиціонерів у міському транспорті. Вартість закупівлі склала 1,2 млн грн, наразі конкурс знаходиться на етапі кваліфікації переможця. Цікаво, що обидва конкуренти, які подавалися на тендер, запропонували ціну, що відрізняється лише на 1 гривню - і тепер від компанії, яка подала дешевшу пропозицію, вимагають обґрунтувати "аномально низьку ціну".

КП "Київпастранс" проводить закупівлю фреону. Це холодоагент, яким зазвичай заправляють кондиціонери, у тому числі, в міському транспорті. Конкурс було оголошено ще 4 квітня, тендерні пропозиції - подавалися до 15 числа. Свої послуги запропонували дві компанії: ТОВ "Макстар ЛТД" та ТОВ "Спецпромсервіс".

Цікавий і показовий момент: напочатку конкурсу КП "Київпастранс" зазначило, що очікувана вартість закупівлі складе 2,6 млн грн. Відтак, обидві компанії зробили початкові пропозиції на рівні цієї суми - 2,25 та 2,57 млн грн відповідно. Втім, в результаті торгів обидві компанії "збили" ці кошти більше, ніж вдвічі, до 1,184 грн.

Навіть більше - тепер їхні остаточні пропозиції відрізняються одна від одної лише на 1 грн, що складно назвати випадковим збігом обставин (адже одна компанія не може знати, на яку суму конкурент знизить свою остаточну пропозицію, - хіба що має інсайдерську інформацію зсередини системи). Тепер від переможця конкурсу, ТОВ "Макстар ЛТД", вимагають обґрунтування "аномально низької ціни".

Навіщо шукати "сніжинки" на автобусах і як кияни карають водіїв транспорту

Нагадаємо, раніше Інформатор писав про те, що у Києві помітили спеціальними знаками громадський транспорт, у якому встановлено системи кондиціонування. Відповідні наліпки у вигляді білої сніжинки на темно-синьому тлі вже розміщено на передній частині автобусів, тролейбусів та трамваїв. Відтак, у кожній з одиниць транспорту, що має позначку, відтепер має працювати кондиціонування повітря.

Також ми розповідали про киянина, який домігся покарання для водія автобусу "Київпастрансу", що проігнорував його на зупинці громадського транспорту. Йдеться про маршрут №109, який курсує від ст.м. "Харківська" до "Театральної". Інцидент стався ввечері 11 лютого, а вже за п'ять днів у водія відібрали пояснення і суворо попередили про наслідки, що спричинить аналогічне порушення в майбутньому. Історію про своє звернення до міської влади розповів киянин Володимир Рябошапка у Facebook 1 березня.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.