Почалася серйозна робота: на проблемній ділянці тунелю метро у Києві розкрили оправу й готують демонтаж

Читать на русском

Робітники докопалися до проблемної ділянки тунелю, на ній попрацювали правоохоронці, після чого ремонтникам вже вдалося розкрити дах і розширити отвір, щоб спустити всередину будтехніку

Читать на русском
Ремонтні роботи на проблемній ділянці "синьої" гілки метро
Зараз будівельники розширюють отвір у склепінні оправи тунелю та готують умови, щоб опустити всередину "засоби малої механізації". Фото: Павло Авдокушин

Робітники докопалися до проблемної ділянки тунелю, на ній попрацювали правоохоронці, після чого ремонтникам вже вдалося розкрити дах і розширити отвір, щоб спустити всередину будтехніку

На проблемній ділянці "синьої" лінії метро у Києві підрядники нарешті розкрили оправу, демонтувавши декілька верхніх блоків. На самій оправі вже попрацювали правоохоронці, вони надали свій дозвіл на демонтаж. Наразі метробудівці продовжують розширювати отвір у склепінні тунелю, і готуються спустити донизу допоміжну техніку для демонтажу аварійної ділянки між ст.м. "Либідська" і "Деміївською".

Про це розповідає інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин, якому вдалося побувати на об'єкті та побачити, як йдуть роботи. Він каже, що наразі будівельники розширюють отвір у склепінні оправи тунелю та готують умови, щоб опустити всередину "засоби малої механізації" - техніка має пришвидшити роботи з демонтажу 27-метрової аварійної ділянки. Роботи ведуться у котловані, що було укріплено буросічними палями, влаштованому спеціально для ремонту.

"Вода в котлован вже майже не потрапляє, пливун, що оточував тунель, - підсушили і потроху вибирають, звільняючи оправу. Але, в міру "розкопок", в місцях перетину тунелем стін котловану, ще влаштовуються додаткові водонепроникні стіни", - каже інфраструктурний оглядач.

Пливун, що оточував тунель, - підсушили і потроху вибирають, звільняючи оправу, розповідає Павло Авдокушин
Пливун, що оточував тунель, - підсушили і потроху вибирають, звільняючи оправу, розповідає Павло Авдокушин

Трохи згодом, коли старі склепіння будуть остаточно демонтовані, почнуть укладати нову ділянку тунелю. Вона буде монолітною, залізобетонною та прямокутною в перерізі. А з круглою оправою старого тунелю ця ділянка стикуватиметься через спеціальні "коміри". Вже потім замість старого ґрунту тунель буде засипаний піскоцементною сумішшю, а вже потім котлован закриють.

"Після того, як більшість адміністративно-погоджувальних процедур залишилося позаду, а котлован практично ізольований від зовнішнього середовища, робота має піти значно жвавіше. Найближчим часом "АВТОСТРАДА" планує збільшити чисельність робочих та одиниць техніки на об'єкті", - зазначив Павло Авдокушин.

Також, за словами оглядача, прогнозованими термінами виконання ремонтних робіт на сьогодні є літо-осінь 2024 року. Саме демонтаж оправи він вважає початком "серйозної роботи", яка зрештою призведе до монтажу нової ділянки тунелю.

Київський метрополітен замовив обстеження ділянок тунелю довжиною 3,7 кілометри

Нагадаємо, днями Інформатор писав, що КП "Київський метрополітен" планує провести обстеження ділянок тунелів метро на усіх трьох лініях столичної підземки. Йдеться про позапланове обстеження ділянок загальною довжиною у 3,7 км, що становить 5,3% від загальної довжини тунелів столичного метро. Компанія, що проводитиме обстеження, має надати свої висновки чи рекомендації після завершення процесу.

Також ми розповідали про обіцянку міського голови Віталія Кличка продовжити будівництво метро на Виноградар, щойно міська влада проведе новий тендер. Попередній підрядник, компанія "Київметробуд", своїх зобов'язань не виконав, через що договірні відносини з ним було припинено. А новий конкурс почнеться "максимально швидко", каже Кличко.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.