Жуколад закінчився раніше строку: батончики з личинками продають у Києві за 1 тис грн

Десерт з екзотичним складом мав продаватися до 20 листопада, але розійшовся за лічені дні - тепер охочим спробувати смажених зофобасів у шоколаді доведеться платити у 10, а то й 20 разів більше

ресторани Києва, шоколад
Попит на шоколадку з личинками перевищив сподівання, тож, гастропровровкація цілком вдалася - зокрема, й як бізнес-модель

Провокація вдалася: смажені личинки в шоколаді викликали ажіотаж у соцмережах і швидке зникнення у столичних ресторанах та на полицях магазинів. Новий батончик від київських Milk Bar, мережі мультимаркетів “Аврора” та ресторанів “Китайський привіт” спричинив суперечки між прихильниками традиційної кухні та любителями гастроекспериментів. Втім, як не критикували “Жуколад” перші, другі, схоже, перемогли - нині шоколадку “з хробаками” купують на  маркетплейсах по 500–1000 гривень.

“Жуколад” - батончик із смаженими зофобасами мав продаватися в мережі “Аврора”, Milk Bar і ресторанах “Китайський привіт” до 20 листопада. Але перша партія в 10 тисяч штук закінчилася менш як за три дні, повідомляє Forbes. Його миттєво розібрали як у Києві, так і у Львові.

Один із авторів продукту - ресторатор Міша Кацурін розповів, що сам купив п’ять батончиків на OLX  по 200 грн за штуку. За його словами, у закладах вони вже зникли з продажу, а друзі продовжують просити. Оголошення на маркетплейсі дійсно є: продавець з Оболоні пропонує батончик у рожевій упаковці з хробаком за 500 грн, а в Голосіївському районі його можна купити вже за 1041 грн. Тож, переплатити доведеться у 10, а то й 20 разів - “початкова ціна” у закладах та магазинах складала лише 49 грн.

Продукт став вірусним ще до старту продажів. Рекламна кампанія була органічною - без бюджету на інфлюенсерів чи продакшн, зазначають в українському рестораному медіа “Реве та стогне ресторатор”. За словами Кацуріна, якщо на три мережі витратили бодай 20 тис грн, то він буде здивований. Пісню про “Жуколад” він вигадав сам за п’ять хвилин, а TikTok-танець і відео стали частиною маркетингової хвилі.

Кацурін активно просував батончик у соцмережах і розповідав, чому він не просто незвичний, а ще й корисний. За його словами, личинки - це суперфуд із неймовірним вмістом білка, заліза та кальцію. Десерт складався з арахісової пасти, шоколадної глазурі, ниткоподібного тіста катаїфі та обсмажених личинок. Самі розробники від початку називали його провокацією. І, судячи з результату, вона спрацювала - не лише як гастрошок, а й як бізнес-модель.

Елітна пастка: у закритих ЖК масово продають кафе, а у Парку Шевченка знесуть Опанас

Нагадаємо, у жовтні 2025 року Інформатор писав про "елітну пастку" у Києві: на території закритих ЖК почали масово виставляти на продаж заклади - ресторани й кав'ярні. Позбавлятися своїх "дітищ" їхні власники почали через, насамперед, закритість ЖК та падіння людського трафіку.

А ще, ми розповідали, що київська прокуратура вимагає знести будівлю одного з найпопулярніших закладів у середмісті Києва, ресторана Опанас, що розташований у парку ім. Тараса Шевченка. Головною претензією є те, що він займає ділянку землі з природно-заповідного фонду - вона має охоронятись, як "національне надбання". А ще, правоохоронці кажуть, що саме будівництво було незаконним, як і реєстрація права власності на споруду.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити