У компанії кажуть, що використовують замість м'яса мікропротеїн, інгредієнт з природного гриба, який містить багато білка й клітковини, ще й не має холестерину
У столичному ТРЦ Blockbuster Mall запрацював перший в Україні заклад мережі KFC, меню якого повністю побудоване на рослинних альтернативах м’яса. Зберегти життя куркам, кажуть, вдалося завдяки використанню мікопротеїну – інгредієнта з природного гриба, який містить багато білка й клітковини. А ще, кажуть, він не має холестерину (тобто є кориснішим за більшість продуктів у фаст-фуді), а його виробництво має менший вуглецевий слід, ніж у м'яса.
Про відкриття нового закладу у ТРЦ Blockbuster Mall повідомляє компанія KFC. Усі страви, кажуть, зроблені з мікопротеїну, який виготовляють з диво-гриба. А ще, у рецептах використовують також молочні продукти і яйця, тому меню позиціюють як вегетаріанське, а не веганське.
Серед позицій у новому закладі – стріпси Веджі, Веджі бургер, Веджі твістер, салат із веджі-стріпсами та рисбокс із веджі-стріпсами. У бургерах і твістерах їх поєднують з айсбергом, маринованими огірками та соусом, у салаті додають томати. А рисбокс подають із соусом теріякі та кунжутом. Частину страв видають у спеціальному "зеленому" пакуванні.
Новий формат відрізняється й дизайном: замість традиційних червоних елементів у ресторані використали зелений колір та рослинні мотиви. Замість логотипа з куркою розмістили напис "100% смаку. 0% курки". З нагоди відкриття з 29 вересня до 5 жовтня для гостей діятиме 10% знижка на всі страви вегетаріанського меню та безплатна доставка через Bolt Food.
Нагадаємо, раніше Інформатор писав, що у Києві вже другий поспіль великий ТРЦ, Respublika Park, долучився до "години тиші". Напередодні ми повідомляли, що комфортні умови для літніх людей, ветеранів, відвідувачів з дітьми тощо створив ТРЦ Dream на Оболоні, а тепер ініціатива стала ще ширшою. У ТРЦ, що на Кільцевій дорозі, 1 вимикатимуть гучну аудіо- та відеорекламу й зменшуватимуть інтенсивність світла щодня з 11:00 до 12:00.
Про саму ініціативу ми розповідали ще раніше. Її автором стала КМДА: саме там придумали "годину тиші", яку й пропонують впровадити у великих торговельних центрах та супермаркетах. Адже те, на що інші не звертають уваги - гучна музика, оголошення та яскраві вітрини, для великої кількості людей є справжнім випробуванням. На жаль, внаслідок війни таких людей стає дедалі більше, тож, влада столиці звернулася до бізнесу з пропозицією створити в магазинах сенсорно-дружні години.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.