З Русанівської набережної на пляж: влада Києва планує будувати канатну дорогу

Читать на русском

Канатна дорога між двома берегами столиці дійсно може стати новим транспортом для міста

Читать на русском
Київ, громадський транспорт
В Києві може з'явитися новий вид громадського транспорту - канатна дорога

Канатна дорога між двома берегами столиці дійсно може стати новим транспортом для міста

Канатна дорога як новий вид громадського транспорту Києва – проект, який у 2023 році запропонували у КМДА. На сьогодні є план трьох перших "станцій". Надалі планується маршрут аж до Русанівської набережної через пляж Довбичка. Про це пише столичне видання ТиКиїв.

Коли вперше заговорили, що Київ планує будувати канатну дорогу, в цьому одразу зацікавились профільні відомі компанії. Однією з перших була австрійська Doppelmayr. Про це повідомляв мер столиці Віталій Кличко.

«До Києва приїжджали представники компанії Doppelmayr, яка є світовим лідером з будівництва канатних доріг. Те, що високе керівництво приїжджає і показує зацікавленість у проєкті, є дуже добрим сигналом. Впевнений, що наступної весни ми зможемо говорити про початок будівництва канатної дороги», — розповів Кличко.

Згідно з планом, столична "канатка" має розпочинатись з Поштової площі. Її перша черга передбачає будівництво трьох станцій — "Поштова площа", "Арка Свободи українського народу" (раніше "Арка дружби народів"), "Труханів острів". Далі гілку планували розвивати аж до "Гідропарку". Протяжність першої черги канатної дороги складе понад 1000 метрів. Для реалізації цієї ідеї потрібно побудувати три станційні комплекси.

Влада Києва планує будувати канатну дорогу: коли, де і за які кошти 1

Замовлення на таке будівництво оформить комунальне підприємство "Плесо", яке займається землями водного фонду Києва. На реалізацію задуму виділять 3 млн 690 тис. грн. Автором проєкту є архітектор Андрій Миргородський.

«Я займаюся канатною дорогою в Києві вже кілька років. Раніше активно обговорювався проєкт її будівництва від станції метро "Арсенальна" на лівий берег Києва. Траса цієї канатної дороги мала проходити повз вертолітний майданчик на Парковій дорозі. Були зроблені тільки її концептуальні креслення, які так і залишилися кресленнями», — розповідав сайту "Сегодня" Андрій Миргородський.

Влада Києва планує будувати канатну дорогу: коли, де і за які кошти 2

За словами фахівців, орієнтовна пропускна спроможність канатної дороги — 2400 осіб/годину. Пасажирів перевозитимуть у зручних та засклених кабінах. У кожну зможе поміститися кілька людей. Коли плануються запустити "канатку" наразі невідомо. Однак у проєкті нового Генплану Києва на 2020-2040 роки йдеться про реалізацію проєкту у семирічний термін.

«За допомогою нашої канатної дороги ми "вбиваємо кількох зайців": запускаємо туристів та відпочиваючих на Труханів острів та Гідропарк, а з Русанівки та Лівобережки забираємо людей до самого центру міста. Така канатна дорога в перспективі може стати новим видом транспорту для Києва», — запевняє Андрій Миргородський.

Наразі невідомо, коли стартують роботи з її будівництва й скільки коштуватиме проїзд.

«У "канатки" є ряд переваг перед іншими видами транспорту, перш за все — це швидкість і екологічність, адже не даремно фунікулери асоціюються з відпочинком. При зведенні та експлуатації канатної дороги не знищується природний ґрунт, не знищуються зелені насадження, не викопується подушка, не виробляється шумів під час пересування, спостерігається низьке споживання електроенергії», — каже комерційний директор компанії UTG Андрій Рижиков.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

 

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.