Як дізнатися про причини відсутності комунальних послуг та терміни їх відновлення: інформація Київтеплоенерго
Київтеплоенерго рекомендує киянам звертатися за інформацією про причини відсутності комунальних послуг на спеціальний міський ресурс
Київтеплоенерго рекомендує киянам звертатися за інформацією про причини відсутності комунальних послуг на спеціальний міський ресурс
Комунальні служби автоматично передають до служби 15-57 інформацію про відключення, аварії, технічні роботи та багато інших даних. Тому Київтеплоенерго закликає своїх споживачів звертатися саме до цього міського ресурсу щодо причин відсутності комунальних послуг.
15-57 — це міський ресурс, що дозволяє дізнатися про причини відсутності комунальних послуг та терміни їх відновлення
«Центральна диспетчерська служба з питань ЖКГ обробляє цю інформацію та повідомляє клієнтів про статус послуг у будинку. Можна налаштувати SMS-інформування безпосередньо на ваш смартфон», - пояснили в Київтеплоенерго.
- Інформацію про статус послуг ЖКГ також можна дізнаватись онлайн на цьому сайті.
- Телефоном — за номером 15-57 (зі стаціонарного телефону) або (044) 500-1557 (з мобільного).
В Київтеплоенерго рекомендують зробити повірку квартирних лічильників
Відповідно до законодавства про метрологію, квартирні лічильники теплової енергії та гарячої води підлягають періодичній повірці. Зазвичай – кожні 4 роки, в залежності від виробника.
В Київтеплоенерго нагадують, що клієнти мають самостійно замовляти повірку, яку проводять тільки сертифіковані організації. Їх перелік – на сайті Мінекономіки за цим посиланням. Замовити повірку можна також безпосередньо у ЦКС.
«Перевірити дату закінчення міжповірочного інтервалу можна самостійно у паспорті лічильника, свідоцтві про повірку або запросити інформацію у Центрі комунального сервісу (ЦКС). Користувачі особистих кабінетів сайтів Київтеплоенерго та ЦКС завчасно отримують оповіщення про необхідність повірки», - пояснили в Київтеплоенерго.
В підприємстві зауважили, що повірка лічильників тепла проводиться з демонтажем, тому після монтажу вже повіреного приладу потрібно замовити його опломбування. Ця послуга безкоштовна. Подати заявку можна за тел. (044)247-40-40 або на сайті ЦКС в розділі “Дистанційне обслуговування” за цим посиланням.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
- Двоє молодиків живцем спалили безхатька у закинутій будівлі кінотеатру Києва - яке покарання обрав суд
- На ВДНГ відкриває літній сезон артпростір V'YAVA: коли і що чекатиме на гостей
- Киянка у тролейбусі не захотіла оплачувати проїзд своєї неповнолітньої доньки - що вирішив суд
- В Київтеплоенерго рекомендують зробити повірку квартирних лічильників: чому це важливо саме зараз
Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.