Як дізнатися про причини відсутності комунальних послуг та терміни їх відновлення: інформація Київтеплоенерго

Читать на русском

Київтеплоенерго рекомендує киянам звертатися за інформацією про причини відсутності комунальних послуг на спеціальний міський ресурс

Читать на русском
Комунальні послуги
Інформацію про статус послуг ЖКГ в Києві можна дізнаватись онлайн

Київтеплоенерго рекомендує киянам звертатися за інформацією про причини відсутності комунальних послуг на спеціальний міський ресурс

Комунальні служби автоматично передають до служби 15-57 інформацію про відключення, аварії, технічні роботи та багато інших даних. Тому Київтеплоенерго закликає своїх споживачів звертатися саме до цього міського ресурсу щодо причин відсутності комунальних послуг.

15-57 — це міський ресурс, що дозволяє дізнатися про причини відсутності комунальних послуг та терміни їх відновлення

«Центральна диспетчерська служба з питань ЖКГ обробляє цю інформацію та повідомляє клієнтів про статус послуг у будинку. Можна налаштувати SMS-інформування безпосередньо на ваш смартфон», - пояснили в Київтеплоенерго.

  • Інформацію про статус послуг ЖКГ також можна дізнаватись онлайн на цьому сайті.
  • Телефоном — за номером 15-57 (зі стаціонарного телефону) або (044) 500-1557 (з мобільного).

В Київтеплоенерго рекомендують зробити повірку квартирних лічильників

Відповідно до законодавства про метрологію, квартирні лічильники теплової енергії та гарячої води підлягають періодичній повірці. Зазвичай – кожні 4 роки, в залежності від виробника.

В Київтеплоенерго нагадують, що клієнти мають самостійно замовляти повірку, яку проводять тільки сертифіковані організації. Їх перелік – на сайті Мінекономіки за цим посиланням. Замовити повірку можна також безпосередньо у ЦКС.

«Перевірити дату закінчення міжповірочного інтервалу можна самостійно у паспорті лічильника, свідоцтві про повірку або запросити інформацію у Центрі комунального сервісу (ЦКС). Користувачі особистих кабінетів сайтів Київтеплоенерго та ЦКС завчасно отримують оповіщення про необхідність повірки», - пояснили в Київтеплоенерго.

В підприємстві зауважили, що повірка лічильників тепла проводиться з демонтажем, тому після монтажу вже повіреного приладу потрібно замовити його опломбування. Ця послуга безкоштовна. Подати заявку можна за тел. (044)247-40-40 або на сайті ЦКС в розділі “Дистанційне обслуговування” за цим посиланням.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.