Я махав рукою, але автобус проїхав повз: у Києві пасажир покарав водія, який не став на зупинці

Читать на русском

Киянин Володимир Рябошапка розповів, що у відповідь на його звернення до контакт-центру КМДА у водія відібрали пояснення, а також суворо попередили про санкції за повторне порушення

Читать на русском
Функціонування громадського транспорту у Києві
Водій автобуса маршруту №109 не зупинився на зупинці "на вимогу" на Дніпровській набережній у Києві

Киянин Володимир Рябошапка розповів, що у відповідь на його звернення до контакт-центру КМДА у водія відібрали пояснення, а також суворо попередили про санкції за повторне порушення

Киянин домігся покарання для водія автобусу "Київпастрансу", який проігнорував його на зупинці громадського транспорту. Йдеться про маршрут №109, який курсує від ст.м. "Харківська" до "Театральної". Інцидент стався ввечері 11 лютого, а вже за п'ять днів у водія відібрали пояснення і суворо попередили про наслідки, що спричинить аналогічне порушення в майбутньому. Історію про своє звернення до міської влади розповів киянин Володимир Рябошапка у Facebook 1 березня.

За його словами, о половині на десяту вечора він чекав на громадський транспорт на зупинці "ПАТ Осокор" (на Дніпровській набережній у Дарницькому районі Києва). Ця зупинка працює в режимі "на вимогу" - відповідно, побачивши автобус, він почав махати рукою, щоб водій спинився.

"Але це не допомогло - автобус проїхав повз, не зменшуючи швидкості. Проте зупинився на червоний сигнал світлофору трішки далі, і я підбіг, постукав в двері. Водій відкрив водійські і сказав: "Ти читав, що на зупинці написано? Вона на вимогу, ти маєш зупиняти", - пише Володимир Рябошапка.

Водій зачинив двері і поїхав далі. А пасажиру довелося діставатись до місця призначення іншим транспортом - цей рейс був останнім за розкладом. Рябошапка звернувся зі скаргою до контакт-центру "15-51", повідомивши про інцидент і зазначивши, що, згідно з правилами, водій зобов'язаний зупинитися на зупинці "на вимогу" за наявності пасажирів (а як саме демонструвати "бажання зайти", у правилах не зазначено).

"Я явно бажав зайти в автобус, стоячи на зупинці та махаючи рукою, також додатково повідомив водію, що мені треба їхати - але він так і не відкрив пасажирські двері, порушивши мої права та інструкції "Київпастрансу". Також водій спілкувався в хамській манері і звертався на "ти", - зазначив пасажир у своїй скарзі.

Відповідь від автобусного парку №2 прийшла вже за п'ять днів: у листі за підписом його директора Анатолія Кухарського значилося, що з водієм В. Бондаренком провели "додатковий інструктаж про виконання робочої інструкції" в частині виконання усіх встановлених зупинок. Також його попередили про відповідальність - крім того, директор приніс вибачення пасажирові за незручності.

Другою відповіддю був лист від Служби організації руху КП "Київпастранс". Там підтвердили, що зупинка "ПАТ Осокор" є діючою та обов'язковою до виконання за вимогою пасажирів, і повідомили про службову перевірку, яку провели у автопарку №2.

"З водія автобуса маршруту №109, який допустив порушення і не здійснив зупинку, взято пояснення, і суворо попереджено, що до нього буде вжито відповідні заходи впливу у випадку надходження повторних скарг від пасажирів", - говорилося у листі від очільника Служби організації руху Тимура Костенка.

Також через скаргу з усіма водіями маршруту було проведено позаплановий інструктаж щодо виконання вимог інструкцій. А КП "Київпастранс" в цілому доручив посилити контроль за роботою водіїв на лінії.

У Києві протестували автобус маршруту №109: що з цього вийшло

Нагадаємо, саме цей автобусний маршрут тестували журналісти одного з українських видань у грудні 2023-го. Виявилося, що дані з застосунку EasyWay (який використовує дані КП "Київпастранс") не збігаються з реальним часом прибуття автобуса на зупинку. Навіть більше - якби пасажири орієнтувалися на "офіційні" позначки руху автобусів, вони б не встигали на транспорт: ті відстають від реального рухомого складу.

Також ми повідомляли про те, що автобусний маршрут №111, що від початку грудня місяця курсує Подільсько-Воскресенським мостом, планують подовжити до Дарницької площі. Це роблять з метою "вивчення пасажиропотоку". А відтак, заповнюваність автобусів може значно збільшитися.

У нашому відео ми дослідимо сутність податкових перевірок, які тривають вже трохи понад місяць. Ми спілкуємося з відомим українським адвокатом Андрієм Шабельниковим, який розглядає цей процес як серйозний елемент протистояння між бізнесом і державою. Ми також обговоримо можливість переходу до моделі, де держава концентруватиметься на ризикованих бізнесах, залишаючи білий бізнес певною мірою у спокої. Приєднуйтеся, щоб дізнатися більше від Андрія Шабельникова.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.