У новому триповерховому центрі на Київській, 27 обіцяють фудкорт, дитячу зону, паркувальні місця з зарядками для електрокарів і в’їзд автомобілем просто в торговельну залу
Мережа “Епіцентр” відкрила свій перший торговельний центр в Обухові. Другою чергою нового ТРЦ стане сімейний центр розваг Epiland, який запрацює невдовзі. Наразі на відвідувачів чекають великий продуктовий маркет, дитячий магазин, меблеві галереї, сервісні послуги, спортивний супермаркет - усе під одним дахом.
Новий ТРЦ “Епіцентр” відкрився в Обухові 20 вересня, на вулиці Київській, 27, повідомляє Українська рада торговельних центрів. Він займатиме три поверхи й має площу понад 26 тис кв м. Всередині працюватимуть знайомі торгові формати компанії: “Галерея Деко”, “Центр меблів”, “Кераміка Центр”, дитячий “ЕПіК”, продуктовий Food Market із власним фудкортом, аптека, флора-центр, а також AutoMall і технічний хаб “ЦеТе”. Загальний асортимент - майже 90 тисяч позицій товарів.
20 та 21 вересня на відкриття компанія готує для гостей акції та розіграші. Зокрема, за покупки від 2 тис грн із карткою “Вигода” перші 100 клієнтів гарантовано отримають сертифікати на 500 грн. Також заявлено подарунки на суму до мільйона гривень, до 50% економії на побутову техніку та гаджети, а також 5% кешбеку в технічному центрі. Крім того, на відвідувачів чекатимуть майстер-класи, частування та тренування з олімпійськими спортсменами.
Особливістю обʼєкта стане Drive in Arena площею 1,5 тис кв м, куди можна заїхати на авто, обрати товари та завантажити їх у машину без потреби виходити. А ще тут працюватиме відкрита парковка на 220 місць із зарядками для електрокарів і підземний паркінг. Він, до речі, може слугувати укриттям під час повітряних тривог - простору вистачить для понад двох тисяч осіб.
Окремо в ТРЦ заплановані сервіси з хімчистки, ремонту одягу, виготовлення ключів, робота банківського відділення та майстерень. За даними компанії, відкриття забезпечить близько 300 нових робочих місць і стане джерелом стабільних податкових надходжень до міського бюджету.
Нагадаємо, Інформатор писав про те, що у ТРЦ Respublika Park відкрився найбільший BROCARD в Україні. Новий масштабний формат магазину поєднав догляд, естетику й технології. Тут можна не тільки придбати косметику чи парфуми, а й пройти діагностику шкіри обличчя та волосся й отримати індивідуальні консультації експертів.
Також ми розповідали, що, попри повномасштабну війну, торговельні центри Київщини не лише вистояли, а й продовжують активно розвиватися. Частина об’єктів відновлюється після пошкоджень, будуються нові, а головне, що київські ТРЦ знову заповнені людьми. Але нинішні нелегкі часи вносять свої корективи, і успіх торговельних центрів визначають нові фактори.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.