Новий простір Beauty Garden об’єднав понад 400 брендів, нішеву парфумерію, консультації експертів і зону діагностики - усе в форматі живого саду всередині торговельного центру
Відвідувачі ТРЦ Respublika Park тепер можуть потрапити у справжній оазис краси просто під час шопінгу. Новий масштабний формат магазину BROCARD поєднав догляд, естетику й технології. Тут можна не тільки придбати косметику чи парфуми, а й пройти діагностику шкіри обличчя та волосся й отримати індивідуальні консультації експертів.
Про відкриття нового простору BROCARD Beauty Garden у столичному ТРЦ Respublika Park повідомила Асоціація рітейлерів України. Це найбільший магазин у всеукраїнській мережі. Його площа - понад 1,7 тис кв м, а формат дійсно відрізняється від усього, що кияни бачили раніше.
Концепція Beauty Garden побудована як “живий сад” - тут багато світла, відкритого простору, тематичних галерей і декору. Асортимент включає більше 400 брендів: від аптечної косметики до дитячих засобів, БАДів і догляду для домашніх тварин. Окремо виділена велика зона з азійською продукцією, нішевою парфумерією та косметикою для волосся.
Особливу увагу в новому BROCARD приділили сервісу. У відвідувачів є можливість пройти діагностику шкіри та волосся, а також отримати персональні консультації від експертів. Парфумерна галерея займає 160 кв м і включає 111 брендів, кожен із яких має свою історію та філософію.
Із 5 вересня у Beauty Garden стане доступний новий сервіс - електронний подарунковий сертифікат eCard. Його можна оформити за кілька хвилин онлайн і використати як у фізичному магазині, так і на сайті BROCARD. Сертифікат діє і на акційні товари й доступний у різних номіналах - від 200 грн до 25 тис грн.
Нагадаємо, у травні Інформатор писав, що ТРЦ Ocean Mall у Києві, який обіцяють відкрити вже понад шість років, знову змінив терміни запуску. За оновленими планами, один з найбільших торгово-розважальних центрів Східної Європи має відкрити двері восени 2025 року. Це буде вже шоста з 2018 року спроба почати роботу.
А ще, ми розповідали, що торговельні площі біля дому майже не втратили орендарів, тримають стабільний потік покупців і роблять ставку не на асортимент, а на великий набір послуг і товарів в одному місці. Йдеться про районні ТРЦ: саме вони у столиці виявилися найстійкішими, зберігши своїх відвідувачів.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.