Кличко назвав вартість ремонту тунелю метро Києва біля Деміївської: скільки це коштуватиме

Читать на русском

Київська міська державна адміністрація заклала 400 мільйонів гривень у бюджеті міста на ремонт ділянки тунелю метрополітену між станціями Либідська і Деміївська

Читать на русском
Метро
Тривають ремонтні роботи у Київському метрополітені

Київська міська державна адміністрація заклала 400 мільйонів гривень у бюджеті міста на ремонт ділянки тунелю метрополітену між станціями Либідська і Деміївська

Ремонт тунелю метро біля "Деміївської" коштуватиме до 400 мільйонів. Про це 21 березня заявив міський голова Віталій Кличко на засіданні Тимчасової спеціальної комісії Верховної Ради.

Віталій Кличко на засіданні ТСК у Верховній Раді повідомив, що ремонт тунелю метро біля Деміївської обійдеться Києву у 400 мільйонів гривен. Проте, точна сума стане відомою через два тижні – після відкриття котловану і проведення експертизи. Для фінансування ремонтних робіт використовуються кошти резервного фонду.

Підрядником робіт виступає група компаній "Автострада" Максима Шкіля. За їхньою оцінкою, наразі виконано близько 40% загального обсягу робіт.

Кличко переконаний, що рух метро між станціями «Деміївська» і «Либідська» може бути відновлений до кінця літа цього року.

«Ми постійно моніторимо ситуацію щодо ремонту метро. На ділянці метро між станціями «Деміївська» і «Либідська» в три зміни цілодобово працюють 60 працівників, багато одиниць техніки. Представники підрядної організації кажуть, що якщо не буде проблемних речей, то роботи завершаться до кінця літа», – сказав Кличко.

Раніше Інформатор писав, що мер Києва Віталій Кличко 21 березня відзвітував про виконання близько 40% загального обсягу робіт на будівельному майданчику біля станції метро "Деміївська".  У громадській організації Пасажири Києва вказують, що він перебільшує, адже судячи з відео будівельники навіть не дісталися тунельної оправи. Тому всі важливі етапи роботи ще попереду. 

Ситуація зі столичним метро

8 грудня 2023 року столична влада оголосила про припинення руху поїздів на відрізку між станціями «Либідська» і «Деміївська» Оболонсько-Теремківської лінії метро у зв'язку із підтопленням тунелю на вказаній ділянці. Попередньо встановлено, що підтоплення відбулося через розгерметизацію тунелю. За даними фактом прокуратура розпочала досудове розслідування. 15 березня 2024 року начальник комунального підприємства "Київський метрополітен" Віктор Брагінський написав заяву про звільнення. Це відбулося наступного дня після публікації журналістами Bihus.info розслідування про статки Брагінського і його родини, які він не задекларував.

Минулого разу ми обговорювали можливий ремонт мосту метро і припустили, що це може бути частковий ремонт, а не реконструкція. Проте, заява Георгія Росновського наголошує на необхідності реконструкції через критичний стан мосту. Зараз ми запитаємо транспортного експерта Дмитра Беспалова, як можна зв'язати ці дві думки.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.