У застосунку Київ Цифровий оновили мапу Рух транспорту: що нового додалося
На мапу Руху транспорту в застосунку Київ Цифровий тепер відображатиметься навіть фунікулер, а також там додали входи та ліфти для станцій метро
На мапу Руху транспорту в застосунку Київ Цифровий тепер відображатиметься навіть фунікулер, а також там додали входи та ліфти для станцій метро
У за стосунку Київ Цифровий оновили мапу Руху транспорту і закликають киян і гостей столиці до весняних подорожей цікавими маршрутами. Мапа тепер включає фунікулер, входи та ліфти для станцій метро. Про це стало відомо 13 березня з повідомлення в телеграм-каналі Київ Цифровий.
Фунікулер:
- Переглядайте графік роботи станцій фунікулера та плануйте мальовничі прогулянки Старим Києвом.
- Додайте станції фунікулера до обраного, щоб не втратити їх з поля зору.
Входи в метро:
- Знаходьте на карті відкриті та закриті входи/виходи для всіх станцій метро.
- Відкриті входи позначені номерами, а закриті – сірими знаками.
Ліфти:
- Дізнавайтеся, де на станціях метро розташовані ліфти для людей з обмеженими можливостями.
- Шукайте позначки зі стрілками вгору та вниз.
Ліфти доступні на наступних станціях:
- Голосіївська
- Васильківська
- Виставковий центр
- Іподром
- Теремки
- Червоний хутір
- Святошин
З оновленою картою "Руху транспорту" ви зможете:
- Легко знаходити потрібні вам станції.
- Отримувати актуальну інформацію про маршрути та графік роботи.
- Планувати свої подорожі з урахуванням доступності ліфтів.
- Економити час та насолоджуватися прогулянками містом.
Деякі факти про Київський фунікулер
Урочисте відкриття Київського фунікулера відбулося 7 травня 1905 року. Тоді він мав назву "Михайлівський електричний канатний підйом", адже розташований поруч із Михайлівським Золотоверхим монастирем. Перші вагони відрізнялися від сучасних: вони були напіввідкритими та могли розмістити по 70 пасажирів кожен.
У 1956 році була проведена глобальна реконструкція. Фунікулер осучаснився: нові металеві вагони, м'які крісла в салонах та автоматичні двері. Ще через сім років фунікулер зазнав ще однієї реконструкції — встановлено сучасне обладнані в машинному залі, що розв'язувало проблему безпеки, станції змінили вигляд.
У 70-х роках було висунуто ідею замінити фунікулер іншими типами підіймачів. Проте головний архітектор міста Ігор Іванов заборонив таку діяльність, аргументуючи це історичним значенням фунікулера.
Майже за весь час свого існування фунікулер у Києві був найдешевшим видом транспорту. Наприклад, у 1961 році ціна за квиток була 2 копійки, і вона не змінювалася протягом 25 років.
У 2019 році було оголошено про нову глобальну реконструкцію фунікулера, проте наразі такої перспективи не передбачається.
Запрошуємо вас на захоплюючу розмову з фізичним терапевтом Єлізаветою Копєйкіною, де ми обговоримо виклики та складнощі, з якими вона зіштовхується у своїй роботі з військовими. Дізнаємося, як психологічна складова впливає на процес реабілітації та яким чином краще реагувати у таких ситуаціях. Приєднуйтесь до перегляду, щоб отримати важливі інсайти та поради від професіонала.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
- Диспетчерські з туалетами для водіїв закрили заради будівництва на їх місці ТРЦ та ЖК - експерт
- В Києві на Оболоні приберуть стихійне кладовище домашніх тварин: про що активісти просять власників поховань
- У Києві адвокат виготовляє розкладні колісні ноші для евакуації поранених військових - як їх отримати
- В Києві на Андріївський узвіз повернувся Кіт Бегемот: що відомо