У застосунку Київ Цифровий оновили мапу Рух транспорту: що нового додалося

Читать на русском

На мапу Руху транспорту в застосунку Київ Цифровий тепер відображатиметься навіть фунікулер, а також там додали входи та ліфти для станцій метро

Читать на русском
Громадський транспорт, Київ
У за стосунку Київ Цифровий оновили мапу Руху транспорту

На мапу Руху транспорту в застосунку Київ Цифровий тепер відображатиметься навіть фунікулер, а також там додали входи та ліфти для станцій метро

У за стосунку Київ Цифровий оновили мапу Руху транспорту і закликають киян і гостей столиці до весняних подорожей цікавими маршрутами. Мапа тепер включає фунікулер, входи та ліфти для станцій метро. Про це стало відомо 13 березня з повідомлення в телеграм-каналі Київ Цифровий.

Фунікулер:

  • Переглядайте графік роботи станцій фунікулера та плануйте мальовничі прогулянки Старим Києвом.
  • Додайте станції фунікулера до обраного, щоб не втратити їх з поля зору.

Входи в метро:

  • Знаходьте на карті відкриті та закриті входи/виходи для всіх станцій метро.
  • Відкриті входи позначені номерами, а закриті – сірими знаками.

Ліфти:

  • Дізнавайтеся, де на станціях метро розташовані ліфти для людей з обмеженими можливостями.
  • Шукайте позначки зі стрілками вгору та вниз.

Ліфти доступні на наступних станціях:

  • Голосіївська
  • Васильківська
  • Виставковий центр
  • Іподром
  • Теремки
  • Червоний хутір
  • Святошин

З оновленою картою "Руху транспорту" ви зможете:

  • Легко знаходити потрібні вам станції.
  • Отримувати актуальну інформацію про маршрути та графік роботи.
  • Планувати свої подорожі з урахуванням доступності ліфтів.
  • Економити час та насолоджуватися прогулянками містом.

Деякі факти про Київський фунікулер

Урочисте відкриття Київського фунікулера відбулося 7 травня 1905 року. Тоді він мав назву "Михайлівський електричний канатний підйом", адже розташований поруч із Михайлівським Золотоверхим монастирем. Перші вагони відрізнялися від сучасних: вони були напіввідкритими та могли розмістити по 70 пасажирів кожен.

У 1956 році була проведена глобальна реконструкція. Фунікулер осучаснився: нові металеві вагони, м'які крісла в салонах та автоматичні двері. Ще через сім років фунікулер зазнав ще однієї реконструкції — встановлено сучасне обладнані в машинному залі, що розв'язувало проблему безпеки, станції змінили вигляд.

У 70-х роках було висунуто ідею замінити фунікулер іншими типами підіймачів. Проте головний архітектор міста Ігор Іванов заборонив таку діяльність, аргументуючи це історичним значенням фунікулера.

Майже за весь час свого існування фунікулер у Києві був найдешевшим видом транспорту. Наприклад, у 1961 році ціна за квиток була 2 копійки, і вона не змінювалася протягом 25 років.

У 2019 році було оголошено про нову глобальну реконструкцію фунікулера, проте наразі такої перспективи не передбачається.

Запрошуємо вас на захоплюючу розмову з фізичним терапевтом Єлізаветою Копєйкіною, де ми обговоримо виклики та складнощі, з якими вона зіштовхується у своїй роботі з військовими. Дізнаємося, як психологічна складова впливає на процес реабілітації та яким чином краще реагувати у таких ситуаціях. Приєднуйтесь до перегляду, щоб отримати важливі інсайти та поради від професіонала.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.