У київському метрополітені з'явилися кнопки для виклику медиків або поліції, як це працюватиме
У київському метро інформаційні стійки тепер будуть працювати також для оперативної комунікації пасажирів із довідковим центром метро. Ці стійки знаходяться на платформах станцій метрополітену. Пасажири, скориставшись ними, зможуть також викликати медиків або правоохоронні органи.
Про це повідомили в Київській міській адміністрації. Зазначається, що для отримання потрібної інформації пасажиру потрібно натиснути кнопку для виклику та дочекатися відповіді працівника центру. Пасажири можуть дізнатися інформацію на такі теми:
Також на цих інформаційних стійках пасажири зможуть побачити схему ліній метрополітену, нумерацію виходів зі станції, вигляд станції зовні, карту вулиць та дані щодо курсуючого наземного транспорту. Наразі інформаційні стійки розмістили на всіх станціях, окрім "Гідропарк", "Лівобережна", "Чернігівська" і "Лісова". При цьому на станціях "Дніпро" та "Дарниця" вони розташовані у вестибюлях.
На початку квітня у Київській міській державній адміністрації повідомили про відновлення ще одного вестибюля метрополітену. Йдеться про той, який виходить до вулиці Архітектора Городецького. Зазначається, що вестибюль працюватиме для перевезень пасажирів щодня з 05:40 до 22:35. При цьому вихід до вулиці Хрещатик працює з 05:40 до 22:35, у напрямку Алеї Героїв Небесної Сотні – з 05:37 до 22:33.
У міській владі нагадали про те, що в разі оголошення повітряної тривоги всі підземні станції метрополітену цілодобово працюють в режимі укриття. Відповідно, під час повітряних тривог всі вестибюлі київського метрополітену відкриті.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.