Чи реально відремонтувати ділянку метро Либідська-Деміївська до червня та звідки на це взяти кошти - думка експерта

Читать на русском

Першочергово потрібно розробити проєктну документацію

Читать на русском
Метро
Відновлення експлуатації тунелю метро між Либідською та Деміївською

Першочергово потрібно розробити проєктну документацію

Депутат Київської міської ради, член тимчасової контрольної комісії щодо аварійної ситуації у метрополітені Тарас Козак заявив, що відновлення експлуатації тунелю між Либідською та Деміївською планується на початок червня і зокрема за цей час планується замінити ділянку тунелю з довжиною 27 метрів. Інформатор запитав у інфраструктурного експерта Дмитра Беспалова, чи реальні такі строки, та чи знайдуться на це гроші.

"Знаєте, мабуть, зараз треба дуже обережно ставитися до будь-яких заяв. Я також читав цей анонс, фактично, це було в телеграм-каналі депутата, написано, і, чесно кажучи, я це прочитав, що самі роботи будуть розпочати на початку червня. Це цілком можливо, якщо буде розроблена проєктна документація, якщо буде зроблено всі експертизи, дослідження. Тобто я, мабуть, не в тому порядку назвав. Спочатку дослідження, тобто треба зібрати дані, інформацію, як це водиться. Потім потрібно розробити проєктну документацію, коли стане відомо, скільки це коштує і взагалі, що там відбувалося, як це виправити. І потім державна експертиза і починаємо будувати. Зробити це за, скільки у нас до початку червня, 4 з чимось місяців, якихось проблем. Це може бути, щось може затримувати. Може затримуватися збір вихідних даних, може затримуватися розробка проєктної документації, її, здається, навіть ще не зробили не 100%, скажімо так. А те, щоб на початку червня запустили вже рух, я, чесно кажучи, в такому разі, якщо це так станеться, я не буду знати, чи радуватися, чи сумуватися з цього приводу, тому що це буде явно говорити про те, що щось відбувається не по регламенту, тобто не так, як має. Наприклад, роботи без проєктної документації або без збору вихідних даних. А це само по собі погано, тому що є такі випадки ремонтів, які створюють потім більше проблем, ніж їх вирішують. Тому, відповідно, подивимось. Поки що інформації практично немає. Цей анонс не говорить нам фактично ні про що, ні про те, скільки це буде коштувати, ні про причини, чому так сталося, ні про початок функціонування повноцінно цієї гілки метрополітену", - заявив Беспалов.

 

На питання про те, чи знайдуться кошти, експерт сказав наступне:

"Знаєте, крім платників податків в Києві, я не думаю, що ми можемо розраховувати на щось інше. Теоретично можна спробувати претендувати на гроші платників податків всієї України. Це національний бюджет і просити про субвенцію з національного бюджету. Але я не певен, що національний бюджет, по-перше, зможе, по-друге, захоче виділити кошти на те, щоби в Києві виправили ту помилку, яку Київ саме допустив. Тому це питання відкрите. Точно, що можу сказати, що якщо ми думаємо, що якась міжнародна організація дасть нам безкоштовні гроші на це, про це не може бути й мова. А може бути мова про якесь кредитне фінансування, тобто попросити у когось кредит на це. Але знаєте, я можу сказати, що брати кредити у МФО, міжнародних фінансових організацій, я боюся, що це не місяці, це іноді роки, з ними треба погоджувати умови, хто буде проводити тендер, там все дуже прозоро, там не можна робити то не вірю, це національний бюджет України, але тоді і залучення національних установ, наприклад, агенції з відновлення, для того, щоб вона, наприклад, замовляла ці роботи. що там це серйозне, щось серйозне, можливо, доведеться розглядати. Але тоді це залучення Світового банку, залучення, можливо, Європейського інвестиційного банку, таких от установ, але у них свої правила щодо тендерів, щодо проєктної документації і так далі"

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.