Із 1 травня Київводоканал та Київтеплоенерго підвищують для киян плату за абонентське обслуговування
Основною причиною підвищення вартості обслуговування абонентів Київводоканалу та Київтеплоенерго у КМДА називають зростання прожиткового мінімуму і здорожчання виробничих матеріалів. Про те, скільки тепер доведеться платити киянам за гарячу воду та тепло пише 7 травня Комерсант український.
Із 1 травня 2024 року постачання гарячої води (без врахування витрат на обслуговування та заміну лічильників) буде коштувати 22,08 грн, тобто збільшиться на 6,73 грн.
Постачання гарячої води (із врахуванням витрат на обслуговування та заміну лічильників) коштуватиме 36,95 грн з ПДВ або зросте на 1,76 грн.
Постачання теплової енергії буде коштувати 22,38 грн з ПДВ або збільшиться на 78 коп. Такою буде ціна без врахування витрат на обслуговування та заміну лічильників. Якщо в послугу входить і обслуговування та заміна теплових лічильників, то з 1 травня її вартість становить 37,25 грн з ПДВ, тобто дорожче на 6,18 грн.
Платіжки із новими сумами споживачі отримають уже в червні.
Основною причиною підвищення вартості обслуговування у КМДА називають зростання прожиткового мінімуму і здорожчання виробничих матеріалів та зазначають, що востаннє абонплата для споживачів підвищувалася кілька років тому.
При цьому там уточнюють, що затвердження нової ціни за абонентське обслуговування відбувається після видачі наказу на підприємстві та не регулюється Нацкомісією з регулювань цін на енергетику і комунальні послуги.
Як відомо, з 2021 року абонплату було виокремлено в окремий рядок у платіжці спожитих житлово-комунальних послуг. Тоді це викликало масу обурень серед споживачів. До цього періоду послуги підприємства враховувалися в єдиний діючий тариф на воду чи тепло. Крім нових рядків з нарахуваннями за абонентське обслуговування (окремо по тепловій енергії та гарячій воді), у 2021 році було також виокремлено в платі за теплову енергію такі складові, як функціонування систем опалення і гарячого водопостачання (у платіжках позначено, як ФСО та ФСГ).
Раніше Інформатор писав про те, що згідно рекомендації Київтеплоенерго надавати показники квартирних приладів обліку варто з 11 числа і до кінця поточного місяця. Це необхідно для того, щоб підприємство, яке надає сервіс, могло вчасно і коректно нарахувати плату за спожиті комунальні послуги. Це можна зробити через особистий кабінет на сайті Центру комунального сервісу або через особистий кабінет на сайті Київтеплоенерго;
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.