У київському ТРЦ Lavina Mall відкрили перший в Україні магазин у концепції Evoke: про що йдеться

Йдеться про нову для нашого ринку ідею персоналізації клієнтського досвіду, яка вперше була презентована у 2021 році в Мілані та Лондоні: для прикладу, київські покупці ювелірних виробів зможуть замовити гравіювання і почистити свої ювелірні вироби ультразвуком

ТРЦ концепція Evoke
Перший в країні магазин у концепції Evoke відкрив ювелірний бренд Pandora

Ювелірний бренд Pandora відкрив в Україні перший магазин у концепції Evoke. Це нова для нашого ринку ідея персоналізації клієнтського досвіду, яка вперше була презентована у 2021 році в Мілані та Лондоні. Так, київські покупці зможуть замовити гравіювання і почистити свої ювелірні вироби ультразвуком.

Про відкриття першого магазину з концепцією Evoke в країні повідомляє Українська рада торгових центрів. Там пояснюють: концепція передбачає персоналізацію клієнтського досвіду з одночасним розкриттям "ДНК" бренду. За результатами тестувань в інших країнах, новий концепт продемонстрував значну низку переваг. А першим місцем оновлення в Україні став один з магазинів-флагманів, розташований в київському ТРЦ Lavina Mall.

В УРТЦ підкреслюють: у новому просторі магазину до деталей продумане зонування, що дозволяє клієнту "легко та інтуїтивно" досліджуючи різні категорії та колекції бренду. Можна також скористатися послугою гравіювання і придбати спеціальне подарункове паковання. Для клієнтів, які вже мають власну колекцію прикрас, бренд пропонує послугу ультразвукової чистки.

Попри всі негаразди: ТРЦ Києва та області пережили тривоги та навіть відкривають нові магазини

Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що ТРЦ у Києві та області почувають себе у цілому непогано стосовно повітряних тривог, що перешкоджають роботі таких закладів у цілій країні. Так, у липні 2024-го столичні ТРЦ не працювали через тривоги лише 2,9% часу, а в тих, що розташовані в області, цей показник дещо вищий - 3,7%. Це мізерно мало у порівнянні з харківськими ТРЦ, які не працювали 83,5% від усього часу через загрозу обстрілів російськими військами.

Також ми розповідали, що, попри повномасштабні бойові дії, активну мобілізацію та знеструмлення у Києві впродовж кількох літніх місяців відкрилося декілька нових торгівельних точок та магазинів. Йдеться як про ті, що обрали місцем розташування ТРЦ столиці, так і про окремі магазини, що розмістилися в будинках. Це - ще одне свідчення готовності українського бізнесу та рітейлу розвиватися попри будь-які негаразди.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube