За підтримки Мінреінтеграції створено серію коротких анімаційних роликів для дітей із вадами слуху
У межах інформаційної кампанії з протимінної безпеки для дітей, яка реалізується за підтримки Мінреінтеграції, створено серію коротких анімаційних роликів для дітей із вадами слуху. Вони транслюються у Київському метрополітені. Про це 30 квітня повідомили у відомстві.
Короткі анімаційні ролики, створені для дітей з вадами слуху, пояснюють, як слід поводитися, щоб не постраждати від залишених ворогом вибухонебезпечних предметів.
«У березні-квітні цього року мультфільми транслювалися на станціях метро в Харкові, а також на вокзалах. Зараз ці відеоролики показують у вагонах метро в Києві», - йдеться в повідомленні Мінреінтеграції.
У київському метро транслюють мультфільми з протимінної безпеки для дітей із вадами слуху pic.twitter.com/JRqLUAAfQQ
— Інформатор (@informatorua) May 30, 2024
Крім того, мультфільми вже демонструвалися в освітніх закладах регіонів, на екранах найбільших вокзалів країни, а також у вагонах Інтерсіті.
У відомстві нагадали, що інформаційна кампанія Мінреінтеграції про мінну безпеку триває із 2022 року.
Роботи на перегінному тунелю "Деміївська" – "Либідська" метрополітену Києва тривають. Відновити рух поїздів "синьою" лінією метро планують до кінця літа 2024 року. Відповідну заяву зробив на засіданні тимчасової контрольної комісії Київради директор департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор.
За його словами, роботи між станціями метро "Деміївська" та "Либідська" тривають у складних умовах. Фахівці вже добралися до тунелю, відкрили його верхню частину.
Відновлювальні роботи на будівельному майданчику проходять у цілодобовому режимі. Зокрема здійснюють розробку котловану з кріпленням третього ярусу, очищення залізобетонних поверхонь та видалення демонтованого бетону. Крім того, проводять хімічне закріплення ґрунтів за тунельного масиву, підготовку поверхні тунелю для додаткового підсилення.
Варто додати, що за попередніми висновками науково-дослідної судово-експертної установи причинами виникнення загрози аварійної ситуації є неякісні проєктні рішення та виконання будівельно-монтажних робіт зі спорудження конструкції тунелю в межах аварійної ділянки. Нині дослідження триває. Остаточні висновки будуть після повного розкриття тунелю та проведення додаткових обстежень.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.