Пасажири метро можуть скористатися іншими видами оплати, але це викликає певний клопіт та черги
У метро Києва на турнікетах з технічних причин тимчасово недоступна оплата проїзду банківською карткою. Фахівці працюють над відновленням роботи платіжної системи у звичайному режимі. Про це 24 травня повідомили у КМДА. При вході до підземки спостерігається скупчення людей. О 20-17 24 травня КП "Київський метрополітен" повідомило, що проблему усунуто.
Вказується, що усі інші види оплати проїзду працюють у звичайному режимі. Сплатити за проїзд можна:
"КП "Київський метрополітен" перепрошує за тимчасові незручності. Про відновлення можливості оплати проїзду безконтактною банківською картою повідомимо додатково", - вказується у повідомленні.
Читачі Інформатора вказують, що біля входу до метро спостерігається натовп. Крім того, альтернативні види оплати за проїзд викликають додатковий клопіт та черги.
Варто додати, що інтервал руху поїздів у будні дні, в години пік становить 02:30-03:00 хвилини, у міжпікові – 05:00-05:30 хвилин. У вихідні дні інтервал між поїздами вдень – 6-7 хвилин. Рух поїздів «синьою» лінією здійснюється між станціями «Героїв Дніпра» – «Либідська», а між станціями «Теремки» – «Деміївська» працює «човниковий» рух поїздів з інтервалом 13 та 17 хвилин, залежно від напрямку руху. Детально про режим роботи за посиланням.
Ситуація на Поштовій площі ніяк не загрожує станції метро. Фахівці КП «Київський метрополітен» проводили обстеження та встановили, що станція «Поштова площа» та перегінні тунелі, що примикають до неї, перебувають у належному технічному стані. Ризиків підтоплення та необхідності закриття станції на ремонт немає.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.