У Київпастрансі бракує водіїв і слюсарів: підприємство терміново шукає персонал

Попри активне навчання, за майже рік у Києві підготували лише 11 нових водіїв тролейбусів, тому набір триває одразу в кілька груп, водночас відкрито десятки вакансій у депо й парках

Київпастранс вакансії кадри
Найскладніша ситуація з керманичами тролейбусів - з початку року підготували лише 11 фахівців

Мережа міського транспорту Києва тримається на межі кадрових можливостей. Хронічний дефіцит водіїв у КП “Київпастранс”  вже майже два роки сягає близько 30%. Підприємство усіляко намагається розв’язати цю проблему, але якщо з водіями автобусів ситуація більш-менш стабільна, то керманичів тролейбусів остро не вистачає.

У Києві триває набір у навчальні групи для водіїв громадського транспорту. КП “Київпастранс” повідомляє, що наступні потоки стартують вже 20 та 27 жовтня - готуватимуть водіїв автобусів, трамваїв і тролейбусів. Навчання відбувається на базі Навчально-курсового комбінату, частково за направленням Центру зайнятості, й є безкоштовним.

З початку року сертифікати отримали 179 слухачів, проте лише 11 з них - майбутні водії тролейбусів. Це один із найнижчих показників серед усіх напрямків. Для порівняння, водіїв категорії “D”, тобто автобусів, підготовлено понад сотню. Через це паралельно відкрито одразу кілька наборів саме на тролейбусний напрям - частина груп ще навчається, інші вже завершили курс і вийшли на маршрути.

Окрім водіїв, “Київпастранс” активно шукає кадри у власні підрозділи. У дирекцію підприємства відкрито вакансії бухгалтерів, головного механіка, інженера з охорони праці, економістів, диспетчерів та фахівців із постачання.

Судячи з чималого переліку вакансій, автобусний парк №2 набирає понад десять працівників - від слюсарів, контролерів і електромонтерів до водіїв і машиністів мийних машин. У п’ятому парку шукають ремонтників, малярів, рихтувальників, а також електрозварювальника, у шостому - тих, хто працює з колісною базою або виконує функції контролю. Автобусний парк №8 оголосив одразу кілька десятків вакансій: техніки, майстри, водії, слюсарі, підсобні працівники.

В усіх тролейбусних депо ситуація подібна: у першому шукають водіїв, контролерів, майстрів та токарів. У другому та третьому - цілу низку ремонтного персоналу, а також учнів водіїв тролейбуса. Набір відкрито навіть для новачків, пройти навчання можна за чотири з половиною місяці. 

У Куренівському депо актуальні вакансії для слюсаря та контролера. Подільське трамвайне депо та депо імені Шевченка шукають водіїв, фахівців із технічного обслуговування, а також слюсарів, паяльників, фельдшерів і навіть коваля ручного кування. У Дарницькому депо є вакансії для інженерів, майстрів, водіїв, електрозварювальників і прибиральників території.

На рейки повернули унікальний ретротрамвай 1892 року після ремонту на Дарниці

Нагадаємо, у липні 2025 року Інформатор писав, що до Подільського депо столиці після першого етапу реконструкції повернувся унікальний ретро-трамвай М2-М "1892". Кілька місяців він провів у Дарницькому депо, де справжні майстри своєї справи дали йому шанс на друге життя. Повну реставрацію вагона, з точним відтворенням його історичного вигляду 1892 року, планують зробити до весни 2026 року, а поки обіцяють літні екскурсії ретро-трамваєм на лівому березі столиці.

А вже у серпні цьогоріч ми розповідали, що ретро-трамвайчик вийшов на екскурсійний маршрут у столиці. Про його можливе повернення казали ще навесні, а початковий етап ремонту завершили у Дарницькому депо Києва. Цей транспорт пам’ятають за дерев’яними лавами, синім кузовом і постійною чергою охочих покататися.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити