Брендовані полички можна зустріти у столичному гіпермаркеті Auchan, а Міністерство ветеранів запрошує інших виробників долучатися до проєкту
Аби товари і продукція, виготовлені ветеранами-підприємцями або їхніми родинами, стали впізнаваними та популярними, вони мають бути доступними для широкого кола споживачів. І торговельні центри у цьому випадку - найкраще місце для знайомства. Покупці отримують нову продукцію, а виробники - можливість вийти на великий ринок, а не тільки продавати свій товар в інтернеті, та довести власну конкурентоспроможність.
Для сприяння розвитку ветеранського бізнесу в київських супермаркетах почали продавати продукцію, створену захисниками. Перші полички з такою продукцією з'явилися у столичному гіпермаркеті Auchan, повідомляють у Міністерстві у справі ветеранів. Поки на них товари від двох ветеранських підприємств, але у міністерстві планують масштабувати цей проєкт.
“Ми прагнемо, щоб таких товарів і прикладів було якнайбільше. Адже ветеранські товари можуть бути конкурентоспроможними, і вони це показують вже зараз на українському ринку. Тому прошу споживачів, коли бачите маркування “Створено Захисниками” — купуйте, підтримуйте ветеранське підприємництво та поширюйте інформацію серед друзів, знайомих, рідних”, — наголошує в. о. директора Департаменту забезпечення переходу від військової служби до цивільного життя Мінветеранів Альона Скорзова.
До того ж до співпраці запрошують й інших ветеранів-виробників. Для отримання права використовувати бренд “Створено захисниками”, потрібно подати заявку і перелік документів на електронну пошту stvoreno@mva.gov.ua.
Долучитися можуть і родини ветеранів, як це зробила сім’я полеглого захисника Данила Ольшанського. Його батьки продовжили справу сина, і наразі це найбільше в Україні та Європі виробництво органічної продукції з кизилу.
Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що мешканці Ірпеня та Бучі з нетерпінням чекають на відкриття улюбленого ТРЦ “Жираф”, який розташований між двома містами. І не тільки через зручність та звичку, а й через те, що “Жираф” став символом нескореності. Адже захисники "Жирафа" - військові-добровольці та тероборонівці не дозволили ворогу увірватися в місто. Тоді ТРЦ вистояв, а зруйнували його постійні обстріли та влучання.
Попри повномасштабні бойові дії, активну мобілізацію та знеструмлення у Києві впродовж кількох літніх місяців відкрилося декілька нових торгівельних точок та магазинів. Йдеться як про ті, що обрали місцем розташування ТРЦ столиці, так і про окремі магазини, що розмістилися в будинках. Це - ще одне свідчення готовності українського бізнесу та рітейлу розвиватися попри будь-які негаразди.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.