ЦУМ лідирує у Instagram, а прихильники Ocean Plaza сидять у Facebook: рейтинг ТРЦ Києва за соцмережами

Рада торгових центрів створила ТОП-20 ТРЦ за популярністю у соцмережах за простим принципом: скільки підписників мають їхні сторінки

ТРЦ соцмережі
Виявляється, що сторінки торговельних центрів у Facebook мають більшу популярність

Аналіз SMM-активності ТРЦ днями провела Українська рада Торгових Центрів за підсумками літа. Зрозуміло, що користувачі різних соцмереж надають перевагу різним ТРЦ - наприклад, столичний Ocean Plaza має 148 тисяч підписників у Facebook і лише 43 тисячі - в  Instagram. Загалом, до ТОП-20 найпопулярніших Facebook-акаунтів потрапили 11 київських ТРЦ, до двадцятки в Instagram - сім.

Про проведення рейтингу повідомила Українська рада торгових центрів. Якщо казати про рейтинг у Facebook, у першій десятці опинилися:

  • Ocean Plaza - 2 місце, 148 тисяч;
  • Gulliver - 3 місце, 123 тисячі;
  • Lavina Mall - 5 місце, 90 тисяч;
  • Manufaktura Outlet - 6 місце, 81 тисяча;
  • ЦУМ - 7 місце, 70 тисяч;
  • Проспект - 10 місце, 63 тисячі.
рейтинг 1
До цього рейтингу потрапили 11 київських ТРЦ. Інфографіка: УСТЦ

До другої половини рейтингу потрапили ТРЦ й БЦ Retroville (12 позиція), River Mall (14 позиція), Караван (15 позиція), Dream (17 позиція), РайOn (20 позиція). Між першою позицією у 256 тисяч підписників, яку займає львівський Forum Lviv, та останньою в 35 тисяч виявляється чимала різниця у 220 тисяч.

Щодо рейтингу в  Instagram, до першої десятки увійшли:

  • ЦУМ - 3 місце, 79 тис.;
  • Lavina Mall - 5 місце, 57,6 тис.;
  • Gulliver - 8 місце, 47,1 тис.;
  • Ocean Plaza - 10 місце, 43 тис.
Серед 20 найпопулярніших акаунтів сім належать київським ТРЦ. Інфографіка: УСТЦ
Серед 20 найпопулярніших акаунтів сім належать київським ТРЦ. Інфографіка: УСТЦ

У складі другої половини ТОП-20 акаунтів у Instagram Respublika Park (12 місце), River Mall (13 місце), Blockbuster Mall (17 місце). Загалом кількість підписників у ТРЦ у цій соцмережі значно поступається Facebook.

Попри всі негаразди: у Києві чимало нових магазинів та бутиків, а в Бучі відкриє двері багатостраждальний ТРЦ "Жираф"

Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що мешканці Ірпеня та Бучі з нетерпінням чекають на відкриття улюбленого ТРЦ “Жираф”, який розташований між двома містами. І не тільки через зручність та звичку, а й через те, що “Жираф” став символом нескореності. Адже захисники "Жирафа" - військові-добровольці та тероборонівці не дозволили ворогу увірватися в місто. Тоді ТРЦ вистояв, а зруйнували його постійні обстріли та влучання.

Попри повномасштабні бойові дії, активну мобілізацію та знеструмлення у Києві впродовж кількох літніх місяців відкрилося декілька нових торгівельних точок та магазинів. Йдеться як про ті, що обрали місцем розташування ТРЦ столиці, так і про окремі магазини, що розмістилися в будинках. Це - ще одне свідчення готовності українського бізнесу та рітейлу розвиватися попри будь-які негаразди.

 Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube