Кличко похизувався виконанням робіт біля станції метро "Деміївська" - що не так з його гучною заявою

Читать на русском

Кличко дивився котлован де розкопують тріснутий тунель метро біля Деміївської площі, міський голова фактично побачив яму і не більше

Читать на русском
Метро
Кличко перебільшив з виконанням близького 40% загального обсягу робіт біля станції "Деміївська", адже судячи з відео будівельники навіть не дісталися тунельної оправи

Кличко дивився котлован де розкопують тріснутий тунель метро біля Деміївської площі, міський голова фактично побачив яму і не більше

Мер Києва Віталій Кличко 21 березня відзвітував про виконання близько 40% загального обсягу робіт на будівельному майданчику біля станції метро "Деміївська". У громадській організації Пасажири Києва вказують, що він перебільшує, адже судячи з відео будівельники навіть не дісталися тунельної оправи. Тому всі важливі етапи роботи ще попереду. Навіщо туди повезли Кличка показувати звичайну яму – не відомо, але можна здогадатися. 

Кличко вирішив оглянути будівельний майданчик біля станції метро "Деміївська", де тривають роботи з розробки ґрунту в котловані. За його словами, там в три зміни, працюють 60 робітників та понад 10 одиниць техніки.

"За два тижні можна буде побачити верхню частину тунелю і те, чи були дотримані технології його будівництва. Тоді фахівці зможуть робити висновки щодо причини виникнення загрози аварійної ситуації в тунелі на "Деміївській". У самому тунелі теж тривають необхідні роботи - і з його укріплення, і з подальшого ремонту. За оцінкою підрядної організації, на сьогодні виконано близько 40% загального обсягу робіт. Ми робимо все можливе, щоб у кінці літа повністю відновити рух між станціями "Деміївська" і "Либідська", - заявив Кличко. 

Що не так з візитом Кличка на будівельний майданчик біля станції метро "Деміївська"

Журналіст Олег Васильєв звернув увагу на те, що Кличко дивився котлован де розкопують тріснутий тунель метро біля Деміївської площі. Міський голова фактично побачив яму і не більше.

"Кличко вже встиг заявити, що на об’єкті виконано близько 40% робіт від загального обсягу. Підрядник (корпорація Автострада), якому доручили відновлювати тунель, ще тільки копає котлован. Тому озвучених 40% робіт – це лише виймання ґрунту, будівництво котловану з укріпленнями та демонтаж колії з підземними комунікаціями. Судячи з відео будівельники навіть не дісталися тунельної оправи. Тому всі важливі етапи роботи ще попереду. Навіщо туди повезли Кличка показувати звичайну яму – не відомо, але можна здогадатися", - зазначив Васильєв.

Після аварії 8 грудня 2023 року фахова комісія зробила попередній висновок, що причиною руйнування тунельної оправи стали неякісні проєктні рішення та будівельно-монтажні роботи. Як потрібно було будувати цю ділянку ще 13 років назад, ми бачимо зараз – роботи зі спорудження тунелю потрібно було виконувати відкритим способом. Натомість Київметробуд борсався у пливунах і топив прохідницькі щити, бо підходили терміни, а копати котлован з будівництвом міцного, монолітного тунелю – довга історія. За цю помилку тепер своїм рейтингом розраховуються наступники Черновецьких і Ко, а також київський бюджет і кияни.

"Своя роль у цій аварії є в ексдиректора київського метро Віктора Брагінського. (Будемо сподіватися, що він туди ніколи не повернеться) Директор метро мав розуміти, що тунель між Деміївською та Либідською потроху перетворювався на решето і потрібні були відповідні рішення з капітального ремонту. Замість цього тунельну оправу підтримували за допомогою косметичних процедур, що зводилися нанівець агресивним пливуном. Чи зробить Кличко висновки з історії з Брагінським та аварією тунелю на синій лінії? Бог його знає. Але апарату міського голови потрібно провести ревізію технічного стану метро і дізнатися де має обвалитися тунель наступного разу. Разом з цим, Кличку варто підібрати на посаду директора метро не «баригу», а фахову людину, яка буде знати структуру підземки і технічні ризики. Це вбереже метрополітен від майбутніх тунельних «гангрен» і руйнування стратегічного підприємства", - вказав Васильєв.

Ситуація зі столичним метро

8 грудня 2023 року столична влада оголосила про припинення руху поїздів на відрізку між станціями «Либідська» і «Деміївська» Оболонсько-Теремківської лінії метро у зв'язку із підтопленням тунелю на вказаній ділянці. Попередньо встановлено, що підтоплення відбулося через розгерметизацію тунелю. За даними фактом прокуратура розпочала досудове розслідування. 15 березня 2024 року начальник комунального підприємства "Київський метрополітен" Віктор Брагінський написав заяву про звільнення. Це відбулося наступного дня після публікації журналістами Bihus.info розслідування про статки Брагінського і його родини, які він не задекларував.

Поговоримо про загальний вплив виборів президента рф на ситуацію в Україні, які очікувати зміни та чому в нашій країні зʼявляється небезпека зникнення демократії. Долучайтеся до перегляду, щоб послухати детальніше.

 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.