Київ отримає нові тролейбуси за кошти Європейського інвестбанку: у якій кількості

Читать на русском

Отримати тролейбуси столиця може через 20 місяців після підписання угоди

Читать на русском
Тролейбуси для Києва
У тендері на закупівлю тролейбусів в рамках кредитного договору з Європейським інвестиційним банком на 50 мільйонів євро взяли участь чеська Skoda Electric та турецька Bozankaya

Отримати тролейбуси столиця може через 20 місяців після підписання угоди

Київ може отримати нові тролейбуси у кількості приблизно 70 одиниць. У тендері на придбання транспорту змагаються два учасники. Наразі Київпастранс готує звіт до Європейського інвестиційного банку з ціновими пропозиціями для обрання виробника. 

У тендері на закупівлю тролейбусів в рамках кредитного договору з Європейським інвестиційним банком на 50 мільйонів євро взяли участь чеська Skoda Electric та турецька Bozankaya. Про це повідомили громадській організації "Пасажири Києва" у Київпастрансі.

Учасники тендеру та їх пропозиції:

  • Skoda пропонує за 49 900 070 євро поставити 70 тролейбусів довжиною 11,9 м та три довжиною 18,5 м,
  • Bozankaya пропонує  за 49 750 000 євро поставити 71 тролейбус довжиною 11,9 м та три довжиною 18,5 м.

Наразі Київпастранс готує звіт в ЄІБ з ціновими пропозиціями, щоб банк обрав виробника Skoda чи Bozankaya. Отримати тролейбуси столиця може в перспективі 20 місяців після підписання угоди. В громадській організації нагадали, що раніше у КМДА обіцяли придбати понад 100 тролейбусів за фінансування ЄІБ. Схоже, що по факту придбають у півтора-два рази менше.

Чому ця закупівля не розв'яже проблему нестачі тролейбусного рухомого складу в Києві:

  • Кількість тролейбусів мала, порівняно із потребою. Навіть якби купівля нових тролейбусів не означала списання старих, це не компенсує втрати рухомого складу за останні п'ять років, які наближаються до 200 одиниць. До початку повномасштабного російського вторгнення випуск тролейбусів впав з 450 (у 2016 році) до 340 одиниць (у 2021 році), а вже за період активної війни - до 260 (у 2023 році).
  • З великою ймовірністю, як це і відбувалося раніше, прихід нових машин призведе до відсторонення залишків тролейбусів ЛАЗ, які від’їздили свій нормативний термін. Також можливий початок відсторонення перших машин Богдан, яким вже понад 12 років, бо капітальний ремонт тролейбусів Київпастранс не проводить вже багато років.
  • Три великих тролейбуси 18,5 м (гармошки) з понад 70 – це мало, бо тролейбусна мережа сформована переважно під великі пасажиропотоки та рухомий склад особливо великої місткості. Саме таких тролейбусів не вистачало навіть у період найбільшого випуску у 2016-2017 роках, і зараз, в умовах падіння випуску, їх нестача є ще більш критичною.

Київщина отримала 18 шкільних автобусів від міжнародних партнерів

У середині листопада Польський Фонд міжнародної солідарності, за підтримки Європейської комісії у співпраці з Банком Господарства Крайового передав 18 шкільних автобусів в громади Київщини. Транспорт відправили до освітніх закладів Баришівської, Великодимерської, Гостомельської, Димерської, Іванківської, Калитянської, Макарівської, Богуславської, Кагарлицької, Рокитнянської, Дмитрівської, Таращанської, Фастівської та Яготинської територіальних громад. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.