Шукай сніжинку на автобусі: у Києві громадський транспорт з кондиціонерами позначили наліпками

Читать на русском

У кожній з одиниць транспорту, що має позначку, має працювати кондиціонування повітря, а якщо у салоні спекотно, можна писати скаргу: кондиціонер з якоїсь причини було вимкнуто

Читать на русском
Системи кондиціонування у громадському транспорті Києва
Якщо наліпка-"сніжинка" на транспорті є, але у салоні - задуха, можна звертатися зі скаргою на лінію "15-51"

У кожній з одиниць транспорту, що має позначку, має працювати кондиціонування повітря, а якщо у салоні спекотно, можна писати скаргу: кондиціонер з якоїсь причини було вимкнуто

У Києві помітили спеціальними знаками громадський транспорт, у якому встановлено системи кондиціонування. Відповідні наліпки у вигляді білої сніжинки на темно-синьому тлі вже розміщено на передній частині автобусів, тролейбусів та трамваїв. Відтак, у кожній з одиниць транспорту, що має позначку, відтепер має працювати кондиціонування повітря.

Відповідні фото з'явились у пабліку "Пасажири Києва". Зазначається, що наліпки зроблено спеціально для того, щоб пасажири користались транспортом, розуміючи, що всередині є можливість кондиціонування повітря. І, як зазначив столичний активіст Павло Постоєнко, якщо наліпка на рухомому складі є, але всередині спекотно, - можна писати скаргу: це означає, що кондиціонер з якоїсь причини не було увімкнуто.

Цікаво, що минулого року у КП "Київпастранс" скаржилися, що майже половину комунального наземного транспорту Києва не було обладнано кондиціонерами. Найменше таких систем наразі у тролейбусах: лише 69 одиниць із 307, що є на маршрутах у столиці, обладнані охолоджувачами повітря. З 298 трамваїв системи є лише у 107. А найбільше систем встановлено у автобусах: із 536 машин, що курсують маршрутами, обладнані кондиціонерами 323.

Також небагато було систем охолодження повітря у транспорті, який Київ отримав у якості гуманітарної допомоги. У КП "Київпастранс" розповіли, що лише 20 одиниць техніки із 65, отриманих станом на червень 2023 року, було обладнано кондиціонерами.

Проблеми Київпастрансу: простої під час тривог та дефіцит кадрів

Нагадаємо, наприкінці лютого 2024 року у КП "Київпастранс" поскаржилися на кадровий дефіцит у системі транспорту столиці. Станом на початок року у КП "Київпастранс" ще було відсутнє бронювання фахівців, тож працівників активно мобілізували, а частина пішла до лав ЗСУ добровольцями ще від початку війни. У підсумку склався дефіцит водіїв, фахівців з ремонту контактної мережі тощо.

Також ми задавалися питанням простою громадського транспорту під час повітряних тривог у Києві. Річ у тому, що з 1 серпня 2022 року до 17 листопада 2023 року вимушений простій наземного громадського транспорту Києва та частково метрополітену призвів до втрат 2,5 млрд грн. За цей час транспорт зупинявся майже на 300 годин. З коштів, які були втрачені через простій, могло бути сплачено 18% ПДФО, 40% від якого пішло б у міський бюджет. Це понад 180 млн грн.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.