Руслану Кандибору загрожує від 2 до 5 років позбавлення волі за службову недбалість, що спричинила тяжкі наслідки: прокурори переконують, що той не звертав уваги на сигнали щодо техногенної аварії у тунелях підземки
У четвер, 10 липня 2025 року Київська прокуратура повідомила про підозру у службовій недбалості Руслану Кандибору, директору Департаменту транспортної інфраструктури КМДА. Йдеться про аварію у тунелі столичного метро у грудні 2023 року - посадовцю, під керуванням якого перебуває весь транспорт у місті, закидають самоусунення від вирішення проблем, що накопичувалися у підземці. Зрештою, прокурори дійшли висновку, що аварійну ситуацію через Кандибора виявили невчасно, і не вжили заходів, аби її позбутися.
Про повідомлення про підозру директору Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Київська міська прокуратура розповіла у Facebook. Правоохоронці закидають київському посадовцю "службову недбалість, що спричинила тяжки наслідки" - це ч.2 ст.367 КК України, що передбачає позбавлення волі від 2 до 5 років з позбавленням права обіймати певні посади.
"Директор Департаменту не контролював роботу столичних підприємств, а також не брав участь у розгляді питань, пов'язаних з виникненням надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру, що згодом і призвело до тимчасового закриття станцій метрополітену", - зауважили у прокуратурі Києва.
Правоохоронці доводять, що аварійна ситуація у метро не була виявлена вчасно саме через "неналежне виконання" Русланом Кандибором своїх обов'язків. Відповідно, через це влада й не вжила своєчасних заходів щодо усунення аварії. У підсумку, додали у прокуратурі Києва, аварія коштувала бюджету міста 164 млн грн - це загальна сума збитків для громади столиці.
Нагадаємо, рух поїздів у Києві через аварію у тунелі та велику кількість води між рейками на станціях синьої лінії зупинили 8 грудня 2023 року. Тоді кияни ще не здогадувалися, що наступні 9 місяців їм доведеться провести у постійних заторах, а міська влада спробує перекласти відповідальність на "злощасних попередників" - тобто, проєктувальників та будівельників, що зводили тунелі й станції підземки.
А на початку вересня 2024 року новою ділянкою тунеля між станціями Либідською та Деміївською вже запустили тестові поїзди. Перевіряли сигналізацію, систему безпеки руху поїздів, зв'язок і проводили обкатку потягів.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.