Ремонтують підстанції та ЛЕП: у ДТЕК розповіли про підготовку до зими

Компанія стверджує, що від початку року у ведення ремонтних робіт лише в столиці вже інвестували понад 60 млн грн, до кінця року в планах вкласти ще пів мільярда

ДТЕК електроенергія ремонти
За І півріччя вже провели масштабні роботи, відремонтувавши 323 підстанції, кажуть в ДТЕК

У ДТЕК розповіли про підготовку до опалювального сезону. Кажуть, що у Києві вже відремонтували понад 300 підстанцій та розподільчих пунктів різного класу напруги, полагодили загалом 16 км повітряних ЛЕП та інвестували понад 60 млн грн. А ще - замінюють звичайні лічильники на "розумні".

Про підготовку до зими ДТЕК Київські електромережі розповіли на сторінці у Facebook. Там кажуть: за I півріччя вже провели масштабні роботи, відремонтувавши 323 підстанції та розподільчі пункти різного класу напруги. Також полагодили загалом 16 км повітряних ліній електропередачі та модернізували ще 4 розподільчі пункти. А від чагарників розчистили понад 65 км трас під лініями електропередачі.

"В ремонти з початку року вже інвестували понад 60 мільйонів гривень. У проєкти модернізації та оновлення, яких у нас на цей рік заплановано 35, вже вклали 404,2 млн грн. До кінця року спрямуємо ще понад 525 млн грн", - додали у ДТЕК Київські електромережі.

Ще один напрямок роботи там відзначають окремо, це заміна застарілих лічильників на "розумні". За півріччя ми вже встановили 22 тис. нових пристроїв, а в планах - замінити ще 16 тисяч до кінця року.

Для лінивих забудьків: що таке "розумні" лічильники

Нагадаємо, Інформатор розповідав, що компанія YASNO надає нову послугу зі встановлення "розумного" лічильника, що буде передавати показання самостійно. Він називається "WATT+" і працює на основі GSM-мереж. Крім того, такий лічильник фіксуватиме споживання електроенергії вдень та вночі окремо, через що власники зможуть ще й зекономити. А встановлюватимуть такі лічильники безкоштовно.

Також ми писали, що аварійні та стабілізуючі відключення населення від електроенергії та загальна ситуація зі світлом зробили оператора розподілу електрики ДТЕК Київські електромережі, мабуть, найпопулярнішою компанією. Відтак, навантаження на кол-центр збільшилося в рази - а Інформатор провів експеримент, як саме простіше сконтактувати з компанією. Виявилося: писати краще, ніж дзвонити.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube