У столичній адміністрації розробляють ініціативу зі створенням евакуаційного транспорту, щоправда, про які саме сценарії надзвичайних ситуацій йдеться, посадовці не конкретизують
У Києві "про всяк випадок" готують евакуаційний транспорт, щоб оперативно вивозити населення у разі надзвичайних ситуацій. Автобуси, нібито, можуть надавати комунальні підприємства, також в пріоритеті - вивезення хворих каретами "швидкої допомоги" від "Київмедспецтрансу". Про які саме ситуації йдеться, посадовці, втім, не пояснюють.
Про нову ініціативу розповів очільник апарату КМДА Дмитро Загуменний в інтерв'ю комунальному виданню "Вечірній Київ". За його словами, місто готує евакуаційні автобуси для порятунку людей у разі надзвичайних ситуацій. Про які саме ситуації йдеться, а також куди саме вивозитимуть населення, не уточнив - можливо, мова про транспорт для людей, постраждалих від ворожих ударів, чи для тих, хто перебуває у небезпечній зоні.
"Наразі працюємо над проєктом евакуаційних автобусів для порятунку людей у разі надзвичайних ситуацій. Є певні бюрократичні складнощі та питання фінансування, але ми шукаємо робочі рішення, щоб запустити цей напрям", - сказав Загуменний виданню.
Втім, у КМДА конкретизували: про будь-яку масову евакуацію населення не йдеться. А фахівці АТП КМДА, які працюють над ремонтом і переоблаштуванням транспортних засобів на замовлення військових, серед іншого, працюють над проєктом переоблаштування автобуса під реанімаційно-евакуаційні потреби. Зокрема, для евакуації важко поранених.
Посадовець, нині відсторонений від виконання обов'язків, зауважив, що усі комунальні підприємства столиці працюють з урахуванням воєнних пріоритетів. Окремо підкреслив роль АТП КМДА (відомий також, як "гараж мерії" чи "гараж Кличка") та КП "Київмедспецтранс" - останнє забезпечує роботу карет "швидкої допомоги". Усі вони, каже Загуменний, підтримують ЗСУ, а в "гаражі" взагалі ремонтують військову техніку.
"За останні роки відновлено понад 20 військових автомобілів, пошкоджених під час виконання бойових завдань. Техніка ремонтується за договорами й повертається військовим для подальшої служби; цей процес активно триває з 2023 року", - додав Дмитро Загуменний.
Також він нагадав про "мобільну школу FPV-дронів" - величенький автобус, у якому обладнали навчальні й демонстраційні зали. Інформатор писав про цей цікавий приклад співпраці комунальних підприємств із ЗСУ: автобус у стилі Mad Max ще в січні 2025-го поїхав до "Третьої штурмової".
Нагадаємо, Інформатор писав, що керівник Апарату КМДА Дмитро Загуменний отримав від ДБР підозру саме разом з ексдиректором КП "АТП КМДА" Віктором Власовим за розтрату бюджетних коштів. Посадовців підозрюють у зловживанні службовим становищем та розтраті майна. За версією прокуратури, вони оплатили ремонт приватної будівлі за бюджетні гроші, попри те що вона вже не належала громаді.
А ще, ми писали, що автопарк КМДА хоче стати своєрідним "клубом" для шанувальників японських автомобілів, зокрема, марки Toyota. У гаражі Кличка, як іронічно називають АТП, кажуть про наміри зробитися "реальним хабом" та "центром тяжіння" - і обіцяють спиратися на власний досвід у роботі з японськими автівками. Деякі з них, пояснюють, мають пробіг вже у 800 тисяч км, і наближаються до мільйонних показників - а це "тягне" на рекорд.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.