Один з наймажорніших закладів елітного харчування столиці, розташований під самим небом на висотному поверсі БЦ Horizon Office Towers, обрав найкрінжовішу модель спілкування з незадоволеними відвідувачами та медіа
У столиці вибухнув черговий скандал серед VIP-закладів харчування київської еліти. У відповідь на невдоволений допис відвідувачки ресторану "Dah", розташованого за 800 метрів від Верховної Ради, на вул. Шовковичній, його адміністраторка виступила з максимально крінжовою публічною комунікацією. Дісталося й медіа - Інформатору ласкаво повідомили, мовляв, "пхаєте носа, куди не треба".
Все почалося з допису відвідувачки ресторану з ніком "anna.kub". Вона залишилася невдоволеною сервісом, ба більше - звинуватила "Dah" у тому, що він ввів її в оману з оплатою. Гроші, каже, тут треба платити буквально за кожен крок - вхід коштує 300 грн (як на концерт Олега Винника у районному ДК), далі хостес веде до столиків і пропонує їх за "депозит".
"Цитую: "ці 1,5 тисячі гривень, ті 2 тисячі". Добре, обираємо на двох за півтори, підходить офіціант з терміналом, повернутим так, щоб не було видно суми. Знімає 3,5 тис грн. На питання "це що таке?" - відповідь: "1,5 за людину, плюс 500 обслуговування". "А чого одразу не сказали?" - "Казав". НЕ КАЗАВ", - резюмує anna.kub, безапеляційно називаючи такий маркетинговий підхід закладу "розводом відвідувачів, як лохів".
Зауважимо, що платити тут дійсно є, за що. Ресторан розташований на 14 поверсі надсучасного БЦ Horizon Office Towers, і звідси відкривається чарівний вид на Київ. Ба більше, "Dah" нині є одним з наймажорніших ресторанів міста: саме сюди народні депутати, чиновники та їхні коханки ходять заморити черв'ячка після складного й повного викликів робочого дня. Дружин, кажуть, водити не прийнято: надто дорого.
Справитись зі стресом допомагають батат фрі з трюфельним айолі (310 грн за порцію), попкорн креветок з лаймово-вершковим соусом (380 грн) та ролли Тигровий дракон (520 грн). Запити гастрономічні витребеньки можна просекко Corte Molino Prosecco Extra Dry (1500 грн за 750г) чи простеньким Casalforte Chardonnay (1250 грн), а відсвяткувати угоду чи, скажімо, результативне голосування - келихом шампанського Moët & Chandon Rosé Impérial (7800 грн).
Інформатор вирішив перепитати про незугарну ситуацію у самому закладі. У такому високоризиковому бізнесі будь-які підступи можливі - не доведи Господь, конкуренти надіслали у "Dah" "підсадну качку", аби та цинічно очорнила порядний ресторан в очах елітної київської громадськості. На наш дзвінок відповіла пані з мелодійним, але сталево-твердим голосом.
"А ви можете пояснити, чому я маю вам щось пояснювати? Ми не зробили нічого із того, що там написано. В мене є чеки, де людина наїла на цю суму, і просто пише якусь ахінєю в Інтернеті - для чого? для хайпу? - нехай 10 постів напише і сидить щаслива. Мені все одно взагалі! Ви пхаєте свого носа не туди, куди треба!" - просто "з порогу", не дослухавши навіть до кінця запитання, проінформувала нас пані.
За кілька хвилин ми дізналися, що бізнес у ресторану "Dah" йде чудово вже 3 роки; що кризові комунікації - це для інших, а саме цей заклад криз не має; і що тим більше заклад не налаштований на "якісь виправдовування". Зрештою, наша співрозмовниця вийшла на конструктив.
"Одна людина прийшла, їй щось не сподобалось - нам дуже шкода, але якщо б вона звернулась до адміністрації на початку вечора, то ситуацію було б виправдано. Але вона вирішила поїсти-попити, а тоді піти й написати несусвітню дурість!" - резюмувала адміністраторка.
Додамо, що вчасне й конструктивне реагування на дописи клієнтів у соцмережах (мовою маркетологів та медійників - "фідбек) є однією з ознак клієнтоорієнтованості бізнесу. Його відсутність може свідчити або про низькі морально-етичні якості персоналу закладу, приблизно як на залізничному вокзалі у Шепетівці, де усім також "все одно", чи сподобались пиріжки з лівером пасажирам нічного потягу. Або про надприбутки й відсутність потреби у залученні клієнтів - навіщо, якщо ті "і так прийдуть".
Нагадаємо, днями Інформатор писав про засновників відомого київського ресторану “Опанас”, що опинився під загрозою знищення на 25-му році роботи. Серед них - одіозна комуністка Оксана Калєтнік та дружина архітектора-фаворита міського голови Києва, Андрія Миргородського, який був автором обидвох пішохідних містків, що їх відкривав Кличко за свою каденцію, та споруди ТРЦ під Поштовою площею.
А ще, ми писали про ресторан-нахабу ChaCha, який зайняв місце колишнього магазину "Рошен" на Хрещатику, та намагався прибудувати літній майданчик до закладу з боку Бесарабського ринку. Нині тротуар поряд із закладом розібраний, а прохід по ньому - перекритий картатою будівельною стрічкою: це створює максимальну незручність для пішоходів, що намагаються оминути заклад у "час пік".
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.