Офіційне видання "злили" разом з газетою "Вечірній Київ" ще 2018 року, змінивши реквізити та назву, втім, зараз КМДА знову знадобився "офіційний друкований орган"
Київська міськрада бажає знову відкрити газету "Хрещатик", якої офіційно позбулися більше, ніж п'ять років тому. Друкованим ЗМІ знову опікуватиметься КП "Київінформ", водночас ще одне комунальне підприємство, яке мало стосунок до преси, такої діяльності позбавлять. Зважаючи на медійну активність, яку демонструє останнім часом Віталій Кличко, у подібному рішенні немає нічого дивного: меру потрібна власна газета, як майданчик для публічних заяв.
Про відновлення видання йдеться у проєкті рішення міськради Києва. Газету "Хрещатик" у її попередньому вигляді, яку було закрито ще у листопаді 2018 року, планують відновити найближчим часом. П'ять років тому Київ вирішив позбутися двох комунальних видань - "Хрещатику" та "Вечірнього Києва" (обидві тоді видавало КП "Київінформ"). Втім, вже за два місяці "Хрещатик" отримав нове життя - газету з назвою "Хрещатик Київ" почали друкувати з таким саме логотипом, але вже з новим свідоцтвом про реєстрацію та під егідою іншого підприємства, КП "Центр публічної комунікації та інформації" (також було засноване Київрадою).
Тепер, згідно з проєктом рішення, "Хрещатик" відновлять у попередньому стані і з тим самим КП "Київінформ" на чолі. Він буде офіційним друкованим виданням Київської міськради та КМДА і матиме публікувати їхні рішення та документи. КП "Центр публічної комунікації та інформації" повертає свою попередню назву - "КП "Вечірній Київ".
Зазначимо, що створення відповідного друкованого ЗМІ для Віталія Кличка зараз є надважливим питанням. Днями по поштовим скринькам киян розкидали безкоштовну газету від мера Віталя Кличка під назвою "Кличко мер". На чотирьох шпальтах видання, схожого на звичайну передвиборчу агітку, розміщено рекордну кількість зображень мера, на яких позує сам Віталій Кличко та його брат Володимир у самих різних життєвих ситуаціях. Замовником друку значиться сам "Кличко В.В.", а наклад становить досить скромні 15 тисяч примірників.
Також Інформатор писав про те, що з початком року міські та селищні ради у Київській області почали масово замовляти послуги з піар-обслуговування. Йдеться про замовні "паркетні" публікації у ЗМІ та сюжети на телебаченні про власну діяльність. На це вони готові витратити сотні тисяч гривень, і є підозри, що для деяких місцевих громад такі витрати - лише спосіб "розпатрати" бюджетні кошти.
Віталій Кличко, мер Києва, заявив, що відповідальність за міст Патона лежить на державі через те, що міст виведено під велике будівництво. Проте, не зважаючи на це, ми спостерігаємо аварійний стан мосту протягом кількох років, який не покращується сам собою. Звертаємось до інфраструктурного експерта Дмитра Беспалова, щоб дізнатися його думку про перспективи цього мосту, а також хто конкретно має брати на себе відповідальність за його стан та можливі ризики аварійного збору.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.