Популізм і неконструктив: депутатка Київради відреагувала на запрошення до виїзного засідання ТКК з метро

Виїзне засідання ТКК з метро, що мало пройти 23 лютого, було зірвано - депутатка Київради Вікторія Пташник каже, що Комісії буде ефективніше зосередити сили на роботі з паперами, аніж створювати картинку для телемарафону

Засідання Контрольної комісії з питань метро у Києві
Вікторія Пташник стверджує, що, як юрист, навряд чи чимось зможе бути корисною у тунелях метро

Депутатка Київради Вікторія Пташник відреагувала на публікацію Інформатора, у якій ми розповідали про фактичний зрив виїзного засідання Контрольної комісії Київради, призначеної для з'ясування причин аварії на "синій" лінії метро. Нагадаємо, ми зазначили, що один із членів ТКК, депутат Андрій Вітренко, запросив колег відвідати тунелі та станції "синьої" лінії, що можуть стати проблемними (окрім вже перекритої частини лінії). Втім, більшість з членів ТКК не вважають за потрібне проводити засідання саме в такому форматі.

У коментарі для Інформатора Вікторія Пташник, член комісії (фракція "ЄС" у Київраді), стверджує: якщо буде призначено ще одне виїзне засідання, обов'язково до нього долучиться. Тим більше, що відбуватиметься воно у неробочий час.

"Це працюючі тунелі, тому депутатів туди допустять лише вночі - адже ніхто не буде спиняти метро заради того, щоб п'ятеро депутатів спустилися у тунель. Думаю, нам покажуть технічне обслуговування і перевірку стану тунелю службою тунельних споруд Київського метрополітену - вона занотовує усі результати до спеціального журналу, здійснюючи перевірку кожної ночі. Але я не уявляю, наскільки ми там будемо корисні: одна справа - дивитися на тунель, що протікає, де нам показують підтримуючі конструкції, мітки на стінах, де були протічки, і конкретні дати їх встановлення. А зовсім інша - це робочий тунель: не знаю, чи зможемо побачити там щось, не будучи фахівцями", - зазначила пані Пташник.

Зазначимо, що наразі Комісія опрацьовує стоси з документами, що їх затребували депутати від КП "Київський метрополітен" та інших комунальних і державних установ. Також серед запитаних, але поки не наданих паперів - договір, у якому йшлося про прийняття ділянок тунелю та станцій метро в експлуатацію: там, як писав Інформатор, зазначався гарантійний термін на тунель - строком лише на один рік.

"Вважаю, що набагато ефективніше зараз працювати з документами й запрошувати на нашу комісію експертів, які можуть їх професійно коментувати. А ініціативи окремих колег щодо поїздок в тунелі різних станцій метрополітену особисто я вважаю популізмом й неконструктивом. Картинка, звісно, на камеру єдиного марафону буде красивою, однак неясно, чим я там можу бути корисною як юрист. Скоріш за все це більше "стосується" компетенції людей, які наразі займають посади замміністрів", - каже Інформатору Вікторія Пташник, посміхаючись (депутатка натякає на Андрія Вітренка, який є одночасно заступником міністра освіти й науки України).

Втім, Вікторія Пташник додає, що жодного разу не пропустила засідання тимчасово-контрольної комісії, тому долучиться - і до "чергового виїзного засідання в тунель також". Нагадаємо, що, за попередніми планами, які озвучував Андрій Вітренко, виїзне засідання мало пройти саме у п'ятницю, 23 лютого.

На запрошення не відповіли більшість з членів комісії: передісторія

Нагадаємо, як днями писав Інформатор, Контрольна комісія Київради, призначена для з'ясування причин аварії на "синій" лінії метро, не може зібратися для проведення виїзного засідання, яке було запропоновано її учасником, Андрієм Вітренком. На запрошення не відповіли більшість з членів комісії. Серед аргументів і в них також - необхідність вивчати документацію, отриману від КП "Київський метрополітен" та інших органів влади.

А ще раніше ми писали про особливості проєкту нового тунелю: проблемну ділянку між ст.м. "Либідська" та "Деміївська" довжиною 27 метрів будуть замінювати у відкритий спосіб, причому конструкція буде вже монолітною, а не збірно-залізобетонною, як зараз. Наразі ж у тунелі звели "ліс" з риштувань, що будуть підтримувати склепіння під час робіт, і як могли стабілізували ситуацію - вода все ще просочується всередину, проте пісок з собою вже не несе. Тріщини ж, які утворилися у конструкціях тунелю, припинили розростання.

Розв'язання інфраструктурних проблем столиці - ключ до її успішного розвитку. Однак, чому інфраструктура вважається однією з найбільших проблем у Києві? Олег Попенком, інфраструктурний аналітик, розкриває суть проблеми: тотальне недофінансування метрополітену. Він детально розповість про цей аспект у нашому відео. Долучайтеся та дізнайтеся більше!

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube
Київ