Новий Epiland в Обухові став третьою тематичною локацією від Епіцентру - цього разу з акцентом на пригоди, VR та безпечний сімейний відпочинок
Яскравий, гучний і повний пригод - саме так стартував парк розваг Epiland в Обухові на Київщині. Він працює в новому триповерховому ТРЦ від “Епіцентру”, який відкрився наприкінці вересня. Тепер відвідувачам доступна його друга черга - розважальний центр із VR-зонами, дитячими атракціонами та укриттям на 2 тисячі осіб.
Сімейний парк розваг Epiland почав роботу в новому торговельно-розважальному центрі “Епіцентр” в Обухові, на вулиці Київській, 27. Як зазначає Українська рада торговельних центрів, це вже третій парк мережі й продовження концепції “Подорож у просторі й часі”, де кожен обʼєкт - окремий тематичний телепорт. Обухівський Epiland, натхненний світом коміксів і супергероїв, створює для гостей атмосферу яскравих пригод.
Площа нового парку становить 1,5 тис кв м. У ньому облаштовано традиційні чотири основні зони: дитячий ігровий майданчик, віртуальна реальність, призові автомати та простір для святкових заходів. Всього за перші два дні після відкриття парк відвідали понад 3,5 тисячі гостей.
В ігровій зоні працюють лабіринт, батут, ніндзя-парк, тюбінг, приставки, зона іграшок, каруселі та гірки, а також кімната матері та дитини й простір для спокійних ігор. Вхід на цей майданчик з безлімітним перебуванням коштує 300 грн у будні та 500 - у вихідні. Усі діти допускаються лише у шкарпетках.
Окрему увагу приділено VR-зонам - “Сфера” та “Ultra Moto”. Сеанс коштує 180 грн у будні та 200 у вихідні дні. Такі атракціони орієнтовані як на дітей, так і на дорослих.
На всі атракціони діють правила допуску за віком і зростом. Якщо дитина не відповідає критеріям, вона може перебувати на локації лише у супроводі дорослого віком від 18 років. На одну дитину дозволено не більше двох безкоштовних супроводжуючих.
Для проведення свят передбачено сцену, неонову вечіркову кімнату та авторські сценарії з шоу-програмами й анімацією. Організатори обіцяють професійне проведення днів народжень, майстер-класів та інших подій. У разі оголошення повітряної тривоги всі відвідувачі можуть пройти до укриття на підземному паркінгу, розрахованого на понад 2 тисячі осіб. Цей простір, як і сама будівля ТРЦ, був спроєктований з урахуванням безпекових потреб воєнного часу.
Нагадаємо, Інформатор писав про те, що у ТРЦ Respublika Park відкрився найбільший BROCARD в Україні. Новий масштабний формат магазину поєднав догляд, естетику й технології. Тут можна не тільки придбати косметику чи парфуми, а й пройти діагностику шкіри обличчя та волосся й отримати індивідуальні консультації експертів.
Також ми розповідали, що, попри повномасштабну війну, торговельні центри Київщини не лише вистояли, а й продовжують активно розвиватися. Частина об’єктів відновлюється після пошкоджень, будуються нові, а головне, що київські ТРЦ знову заповнені людьми. Але нинішні нелегкі часи вносять свої корективи, і успіх торговельних центрів визначають нові фактори.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.