Перший день збільшення інтервалів між потягами у метро Києва: що відбувалось на різних станціях підземки

Читать на русском

Інформатор не побачив юрби з пасажирів на платформах найбільш завантажених станцій: причиною може бути попередження, яке дирекція КП "Київський метрополітен" зробила заздалегідь, а також період літніх відпусток

Читать на русском
У перший день збільшення інтервалів між потягами у метро було вільно
На найбільш завантажених станціях підземки столичного Лівобережжя зранку було підозріло порожньо

Інформатор не побачив юрби з пасажирів на платформах найбільш завантажених станцій: причиною може бути попередження, яке дирекція КП "Київський метрополітен" зробила заздалегідь, а також період літніх відпусток

У перший день запровадження нових графіків курсування поїздів метрополітену у Києві можна було очікувати чого завгодно. Збільшення інтервалів між потягами з 2,3-2,5 хв до 3-4 хв у "пікові" години могло б стати суттєвим ускладненням для пасажирів: деякі з них навіть вирішили не випробовувати долю і скористатися послугами таксі. Але, на диво, ранок минув без заторів на платформах, а потяги відправлялися напівпорожніми.

Інформатор побачив на власні очі, як з найбільш завантажених станцій столичного Лівобережжя, "Лівобережної" та "Позняки" на, відповідно, "червоній" та "зеленій" лініях метро о 09:00-10:00 вирушають напівпорожні потяги. Першою ми перевірили саме станцію на "червоній" лінії: тут приблизно о 09:00 зазвичай досить тісно, і пасажири намагаються потрапити всередину потягів, від'їжджаючи у зворотному напрямі на 2-3 станції.

На зазвичай завантаженій ст.м. "Лівобережна" зранку було досить вільно
На зазвичай завантаженій ст.м. "Лівобережна" зранку було досить вільно

Втім, у понеділок, 3 червня, ми спостерігали тут не більше пасажирів, ніж будь-якого буднього дня. Їхню кількість навіть можна назвати дещо меншою, ніж зазвичай: потяг, який прибув на станцію, забрав абсолютно усіх, хто чекав на нього на платформі.

Аналогічну картину ми побачили на ст.м. "Позняки" на "зеленій" лінії. О пів на десяту ми спостерігали на платформі кількість пасажирів, невелику у порівнянні зі звичайними "піковими" годинами по буднях. А потяг, що прибув на станцію, так само зміг вмістити усіх пасажирів з "Позняків".

Так само не велелюдно було і на ст.м. "Позняки" - одній з найбільш завантажених станцій у Києві посеред великого "спального" району
Так само не велелюдно було і на ст.м. "Позняки" - одній з найбільш завантажених станцій у Києві посеред великого "спального" району

Можна припустити, що, зважаючи на анонси впровадження нових графіків, люди вирішили скоректувати власні поїздки та скористатися транспортом раніше, або пізніше, ніж зазвичай. Також дехто з пасажирів явно обрав інший транспорт - Інформатор писав про те, що служби таксі у Києві 3 червня стикнулися з підвищеним попитом. Зрештою, почався сезон відпусток, тож певний відсоток пасажирів відпав сам по собі.

"Повістки отримали 42 колеги зі 150" - сповідь машиніста київського метро

Нагадаємо, Інформатор опублікував сповідь машиніста київського метро, який розповів про те, що повістки отримала вже третина з усіх його колег, а вагони, які їздять підземкою, є мотлохом і ламаються просто під час руху. Саме через проблеми з відсутністю бронювання КП "Київський метрополітен" і вирішив прибрати з маршрутів частину рухомого складу, каже машиніст.

Також ми розповідали, що у понеділок, 3 червня, коли у київському метрополітені застосували нові інтервали руху поїздів, кияни почали посилено користуватись таксі. Відповідно, таксомоторні сервіси підвищили тарифи на 30-50%, щоб задовольнити попит. Такі висновки можна зробити з тарифів, які почали виставляти служби на свої послуги, та зростання попиту на таксі у "спальних" района міста, що відображено у програмах для таксистів.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.