Кияни злякалися заторів у метро: виник ажіотажний попит на таксі, ціни злетіли на 30-50 відсотків

Читать на русском

У перший день застосування нових графіків руху поїздів метро кияни пересіли на таксі, що дозволило таксомоторним компаніям збільшити ціну своїх послуг подекуди вполовину більше за звичайну ціну

Читать на русском
Київське метро затори таксі зростання тарифів
Попит на таксі виник у Дарницькому, Дніпровському районах, на Оболоні, Святошині, а також у Голосіївському районі столиці

У перший день застосування нових графіків руху поїздів метро кияни пересіли на таксі, що дозволило таксомоторним компаніям збільшити ціну своїх послуг подекуди вполовину більше за звичайну ціну

У понеділок, 3 червня, коли у київському метрополітені почали застосовувати нові інтервали руху поїздів, кияни почали посилено користуватись таксі. Відповідно, таксомоторні сервіси підвищили тарифи на 30-50%, щоб задовольнити попит. Такі висновки можна зробити з тарифів, які почали виставляти служби на свої послуги, та зростання попиту на таксі у "спальних" района міста, що відображено у програмах для таксистів.

Так, вартість замовлення таксі з вул. Ревуцького у Дарницькому районі на Центральний залізничний вокзал зранку у понеділок, 3 червня, складає 415-450 грн. До аналогічного пункту призначення з вул. Митрополита Андрія Шептицького у сусідньому, Дніпровському, районі столиці можна доїхати за 400-420 грн. Ціни зросли на 30-50% (до цього аналогічний маршрут коштував в районі 200-300 грн).

Вартість підвозу на Центральний залізничний вокзал сягає 450 грн
Вартість підвозу на Центральний залізничний вокзал сягає 450 грн

Також зазначимо, що у застосунку для таксистів, дані з якого є у розпорядженні Інформатора, зранку в понеділок зафіксовано зростання попиту з боку пасажирів. Воно відбулося фактично всюди, де є метро (а також у районах, де станції було закрито, зокрема, в Голосіївському районі). На скрін-шоті у "сотах", позначених червоним та бордовим кольором, найбільший попит на таксі - і це як Лівобережжя (Дарницький, Дніпровський райони), так і Правобережжя - Оболонь, Святошинський та Голосіївський райони, де є метрополітен.

На скрін-шоті у "сотах", позначених червоним та бордовим кольором, найбільший попит на таксі
На скрін-шоті у "сотах", позначених червоним та бордовим кольором, найбільший попит на таксі

З чим пов'язаний ажіотажний попит, незрозуміло: у Києві в понеділок встановилася лагідна погода, а наземний транспорт курсує згідно графіків. Ймовірною причиною є погані очікування від збільшення графіків руху підземки - побоюючись, що у години пік виникнуть проблеми з користуванням метрополітеном, пасажири вирішили скористатися альтернативним видом транспорту, яким є таксі.

Машиністів майже не бронюють, а вагони - мотлох: сповідь машиніста метро

Нагадаємо, Інформатор опублікував сповідь машиніста київського метро, який розповів про те, що повістки отримала вже третина з усіх його колег, а вагони, які їздять підземкою, є мотлохом і ламаються просто під час руху. Саме через проблеми з відсутністю бронювання КП "Київський метрополітен" і вирішив прибрати з маршрутів частину рухомого складу, каже машиніст.

Раніше ми писали про застосування нового графіку руху поїздів КП "Київський метрополітен". Так, у години пікового навантаження потяги курсуватимуть кожні 3-4 хвилини замість 2,3 хвилин; у міжпікові години поїзди курсуватимуть кожні 6 - 6,5 хвилин. Не останню роль у цьому зіграла мобілізація працівників підприємства, яке не має можливості забронювати своїх підопічних.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.