Квитки онлайн, нові зупинки, GPS: з серпня оновлять маршрут Біла Церква – Київ

Популярний міжміський напрямок стане частиною пілотного проєкту, який передбачає легальні перевезення з електронною оплатою, відеоконтролем технічного стану та скасуванням стихійних зупинок

Київська область автобуси громадський транспорт Біла Церква
Вже з 1 серпня пасажири, що їздять до Білої Церкви та Бородянки, мають опинится в інших реаліях, якщо всі вимоги щодо рівня комфорту перевезень будуть реалізовані

Деякі маршрути на Київщині стануть точкою старту для всеукраїнської реформи міжміських перевезень. Плани, звісно, грандіозні, а у міських влад та перевізників на їхню реалізацію обмаль часу. Адже вже за два тижні на двох маршрутах - до Білої Церкви та Бородянки мають бути запроваджені нові вимоги до сервісу, безпеки та легальності.

З 1 серпня на маршрутах “Київ – Біла Церква” та “Київ – Бородянка” стартує пілотний проєкт у сфері міжміських перевезень, повідомляє Міністерство розвитку громад та територій. Він реалізується у партнерстві з обласною та місцевою владою. Обидва маршрути мають стати моделлю для масштабування змін на інші регіони країни.

Перша ключова зміна - обов’язкова видача квитка кожному пасажиру. Це може бути як паперовий квиток, так і електронний, куплений онлайн або у салоні автобуса. Наявність квитка гарантує можливість отримати страхове відшкодування у випадку ДТП, а також є підставою для зарахування пільгового проїзду.

Друга вимога - впровадження безготівкової оплати. Пасажир зможе обрати маршрут онлайн, перейти на сайт перевізника й одразу оплатити квиток карткою. Додатково передбачена можливість безготівкової оплати просто в автобусі. Для цього створюється державна електронна система, яка вже тестується на міжнародних маршрутах.

Окремо вводиться обов’язкове правило: маршрут має починатися, зупинятися та завершуватися виключно на автостанціях або верифікованих зупинках. Усі неофіційні або небезпечні точки посадки та висадки пасажирів будуть скасовані. Зокрема, буде заборонено зупинки на проїжджій частині чи біля метро, як це раніше відбувалося на “Либідській”.

Ще один напрямок реформи, реалізувати який точно буде складно, це поліпшення технічного стану транспорту. Усі перевізники будуть зобов’язані проходити відеофіксований техогляд, де перевірятимуть справність основних вузлів автобуса. Міністерство вимагає оновлення рухомого складу, аби автобуси були інклюзивними, безпечними та відповідали національним стандартам.

Контроль за легальністю перевезень також посилиться. З нелегальними маршрутами, які шкодять економіці та безпеці, обіцяють боротися силами Уктрансбезпеки та поліції. Паралельно легальним перевізникам обіцяють підтримку й можливість оперативно змінювати маршрут або графік за потреби.

Особлива увага приділяється розвитку автостанцій. У міністерстві наголошують, що держава працює над змінами до законодавства, аби органи місцевого самоврядування могли опікуватись цими об’єктами, навіть якщо вони у приватній власності. Заплановане відновлення занедбаних станцій і будівництво нових, які мають відповідати стандартам ДБН: бути інклюзивними, мати навіси, місця для сидіння, табло та кімнати відпочинку.

Вже до кінця поточно тижня перевізники повинні подати оновлений графік руху для погодження. До цього ж часу має завершитись встановлення GPS-трекерів на всіх шести маршрутах “Київ – Біла Церква”. Дані з трекерів передаватимуться в Укртрансбезпеку для моніторингу дотримання маршруту.

За словами заступника міністра Сергія Деркача, обидва маршрути відібрано з різних причин: Бородянка потребує відновлення після окупації, а Біла Церква має інтенсивний пасажиропотік до столиці. Саме тому ці напрямки першими запрацюють у новому форматі міжміських перевезень.

З Оболоні до Вишгорода пасажирів возитиме пільговий автобус

Як повідомляв Інформатор, з 14 липня з Києва на міжміський маршрут вийшов великий автобус. Запустив його Вишгород, який й є пунктом призначення маршруту. Автобус - а ним буде чотиридверний Mercedes великої місткості - належить підприємству "Вишгородпастранс". Їздитиме не дуже часто, проте буде пільговим - тобто, враховуватиме усі пільги, що є в пасажирів - пенсійні посвідчення тощо.

Також ми розповідали, що кияни просять владу відновити автобусний маршрут на Північне кладовище. Пасажири скаржаться, що маршрут, закритий ще на початках повномасштабного вторгнення, так і не відновили, а дістатися до цвинтаря, де нині ховають мешканців міста, за відсутності громадського транспорту складно й дорого.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити