На локаціях фестивалю є понад 10 тисяч кв.м батутів, мега-гірок, надувних арен та каруселей; басейни та водні гірки; анімація, ходулісти, безлімітні бульбашки й міми
У Києві вдруге за 2025 рік проходить дитячий фестиваль Jumpalooza. 17 серпня - останній день розваг та щастя на території арт-заводу "Платформа", що у Деснянському районі Києва. Ми ж розповідаємо, чим зацікавили маленьких та великих відвідувачів його організатори.
Про дитячий фестиваль повідомляє РБК-Україна з посиланням на організаторів події. За час існування, пишуть, фестиваль відвідало більше 46 тисяч гостей. Цими вихідними на вул. Біломорській, 1 у Деснянському районі, біля ст.м. "Лісова", очікується ще 12 тисяч відвідувачів.
"Діти мають право на дитинство - незалежно від того, що відбувається навколо. Саме тому команда Арт-завод "Платформа" організовує такі фестивалі. Бо це не лише про розваги. Це про можливість дітям відчути радість, сміятися, бігати, стрибати, коли батьки та діти разом проводять час. Поки звучить дитячий сміх, ми точно знаємо, заради чого тримаємось", - зазначив Офер Керзнер - меценат фестивалю та власник девелоперської компанії City Capital Group, одним з активів якої є арт-завод.
Фестиваль орієнтований в першу чергу на дітей. На локаціях буде понад 10 тисяч кв.м батутів, мега-гірок, надувних арен та каруселей; басейни та водні гірки; анімація, ходулісти, безлімітні бульбашки, міми. А для наймолодших відвідувачів організована окрема локація.
Родзинкою фестивалю є шоу-програми: магічне шоу з фокусами, шоу мильних бульбашок, повітряні кульки, пінна дискотека та метафан-шоу. Також передбачені TikTok-руми для зіркових фото і відео, б’юті-зони з блискітками, тимчасовими татуюваннями, кольоровим волоссям для дітей і дорослих.
Для тих, хто бажає більш спокійного відпочинку, або хоче перевести дух, організовані BBQ-зона, фуд-корт, прохолодні коктейлі. А ще, буде лаунж-зона та ринок із понад 100 брендів.
Нагадаємо, Інформатор писав, що останнім часом відвідуваність ТРЦ у Києві демонструвала позитивну динаміку. У січні 2025-го за одну добу до середньостатистичного торговельного центру столиці заходило вже 383 мешканці міста з розрахунку на 1 тис кв.м. площі, на відміну від 367 людей рік тому. А збільшення кількості торговельних площ призведе ще й до посилення конкуренції між ТРЦ Києва.
Також ми розповідали, що навіть у найтемніші місяці повномасштабної війни кияни продовжували ходити за продуктами, ліками й одягом. Ба більше, відвідуваність столичних ТРЦ навіть зросла через відключення світла. Четвертий рік війни підтвердив: найстійкіші торговельні обʼєкти у Києві - це районні ТРЦ.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.