Ощадбанк позбавив клієнтку можливості отримувати на картку пенсію та знімає кошти за обслуговування рахунку - що вирішив суд Києва

Жінка видала довіреність на свою доньку, яка мала одержувати щомісячно належну їй пенсію та соціальні виплати

Ощадбанк
Жінка через суд вимагає зобов'язати Ощадбанк розблокувати її банківський рахунок та надати доступ до коштів, в тому числі й в мобільному додатку "Ощад 24"

Жінці щомісяця на картку зараховувалася пенсія. Однак згодом Ощадбанк заблокував рахунок. Таким чином клієнтку позбавили можливості користуватися коштами. 

Про це йдеться у рішенні Печерського районного суду Києва. Жінка є клієнткою акціонерного товариства "Державний Ощадний Банк України" та має банківську картку, на яку щомісяця зараховується пенсія. Адресою її місця реєстрації є територія, яка перебуває під тимчасовою окупацією російської федерації, починаючи з 2014 року. Відповідно до довідки від 01.08.2017 року вона стала на облік як внутрішньо переміщена особа.

Жінка видала довіреність на свою доньку, якою її було уповноважено: одержувати щомісячно належну їй пенсію та соціальні виплати. Оскільки населений пункт, де вона фактично проживає - селище Опитне Бахмутського району окуповано після повномасштабного російського вторгнення, вона через блокування її пенсійної картки, що відкрита в АТ "Ощадбанк" фактично залишилась без коштів для існування.

Ощадбанк заблокував картку із позначкою: "картка закрита", про що зазначено в додатку "Ощад 24". Однак на телефон клієнтки продовжують приходити повідомлення про зняття коштів з її рахунку за обслуговування картки.

Вимоги жінки: 

  • визнати дії Ощадбанку щодо заблокування її банківського рахунку незаконними,
  • зобов'язати Ощадбанк розблокувати її банківський рахунок та надати доступ до коштів, в тому числі й в мобільному додатку "Ощад 24",
  • стягнути з Ощадбанку на її користь суму судового збору за подання позовної заяви у розмірі 1 073 гривень, а також витрати на професійну правничу допомогу орієнтовно у сумі 50 тисяч гривень.

Рішення суду

Жінці відмовили у задоволенні позову. Її рахунок в Ощадбанку заблокували ще у 2018 році, бо вона не пройшла ідентифікацію.

"Дії акціонерного товариства "Ощадбанк" щодо зупинення у 2018 році видаткових операцій за рахунком позивачки, у зв'язку з не проходженням нею ідентифікації є правомірними, здійснені відповідно до вимог постанови Кабінету міністрів України "Про здійснення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам" від 05.11.2014 року № 637, яка є чинною та обов'язковою для виконання, в тому числі для АТ "Ощадбанк", а тому її вимоги про визнання дії фінустанови щодо заблокування рахунку та зобов'язання розблокувати його з наданням їй доступу до коштів, у тому числі й в мобільному додатку "Ощад 24" е неправомірними, безпідставними та не підлягають до задоволення", - наголосили у суді. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube
Київ