Навіщо платити більше: кияни обурюються подвоєною сумою в платіжках за світло

Споживачі вважають, що постачальник електроенергії змушує їх оплачувати електрику авансом і не бачить актуальних показників

електроенергія рахунки за світло Yasno
Звична для багатьох країн практика платити за очікуване, а не реальне у нас не надто "прижилася"

Формулювання “рекомендована до сплати” сума у платіжках за спожиту електроенергію викликає роздратування та обурення у киян. Враховувати платіж на наступний місяць вони не згодні й вважають, що планування витрат на електроенергію - це особиста справа споживача, яка не стосується постачальника. І розрахуватися мешканці столиці воліють лише за спожите, а не за те, що очікується.

Незадоволення “запрошенням” у платіжках сплатити більше, ніж нараховано у минулому місяці, кияни висловлюють у коментарях на корпоративній сторінці компанії Yasno в Facebook. Людей дратує вдвічі більша сума, яка рекомендована до сплати, тож, вони дорікають постачальнику, що той “не бачить” показників минулого місяця. У відповідь у Yasno зазначають, що платити можна як завгодно, і пояснюють, звідки беруться подвоєні суми.

Виявляється, що цифра в повідомленні враховує рекомендований платіж на наступний місяць. Вона складається з суми за фактичне споживання, яке вже відбулося, і суми за очікуване споживання у поточному місяці. Ця сума для кожного клієнта визначається індивідуально і залежить лише від об’єму споживання в минулому місяці. Тобто, якщо у листопаді споживач використав 150 кВт-год, плановий платіж на грудень буде розраховано на той самий об’єм. Тож, “рекомендовано до сплати” - це плюсування сум за фактичне споживання й очікуване.

І така позиція у платіжці зовсім не означає, що споживача змушують оплатити світло авансом. Він розраховується на свій розсуд і може не звертати уваги на рекомендації постачальника, сплачуючи лише за фактично спожиту електроенергію. До речі, в Yasno зазначають, що насправді така система дозволяє клієнтам планувати витрати на електроенергію, сплачувати за світло на час відпустки або відрядження та не витрачати час на розрахунки щомісяця. А у разі, якщо внесений рекомендований платіж виявиться більшим, ніж клієнт спожив по факту, це буде враховано та відображено у рахунку наступного місяця як переплата.

Для забудьків у YASNO створили функцію автоплатежу за спожиту електроенергію

Як повідомляв Інформатор, у компанії-постачальнику електроенергії розробили спеціальну послугу щодо платежів за світло. Завдяки новій функції, ті, хто забувають своєчасно сплачувати за електроенергію, можуть більше не хвилюватися. До того ж опцію можна налаштувати зручним для споживача способом. Взаємодію з YASNO можна налаштувати за кількома зручними для себе параметрами: як списувати кошти, з якої карти та за які рахунки. 

Також ми писали про те, що компанія YASNO запустила новий мобільний застосунок, який доступний лише мешканцям Києва та малому і середньому бізнесу з усієї України. Він дозволяє споживачам у будь-яку мить отримати доступ до функціоналу Особистого кабінету та вирішити більшість питань, пов’язаних з електропостачанням. За допомогою YASNO Mobile швидко передати показання, оплатити рахунок або переглянути споживання за попередні місяці.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube
Київ