З’ясувати, скільки потрібно заплатити, можна як в онлайн-сервісах, так і за допомогою дзвінка до контакт-центру
У компанії-постачальнику електроенергії Yasno, що входить до групи ДТЕК, нагадали, що вже зовсім скоро 20 грудня, тож, час оплатити рахунки за світло. Абм не чекати на паперові платіжки, які часто надходять із запізненням, можна подивитися свій рахунок за допомогою онлайн-сервісів. А за відсутності смартфону дізнатися, скільки потрібно сплатити за електроенергію, можна, зателефонувавши до контакт-центру Yasno.
Про це компанія повідомила на своїй корпоративній сторінці у Facebook. Та нагадала, що до 20 грудня кияни мають оплатити рахунки за світло за попередній період, а з 30 грудня до 3 січня включно - передати показники лічильника за спожиту в грудні електроенергію. До речі, офіційних вихідних на Новий рік немає, тож, показники лічильників прийматимуться у ці дні, як зазвичай.
Щодо онлайн-сервісів, де можна дізнатися суму нарахувань за світло, їх для киян запроваджено декілька:
Щодо клієнтів, які не користуються інтернетом та не мають смартфонів, а таких багато серед людей похилого віку, що дисципліновано сплачують свої комунальні рахунки - їм допоможуть у контакт-центрі Yasno. Підкажуть суму до сплати та повідомлять реквізити для оплати. Для цього потрібно зателефонувати або на міський номер (044) 277-18-18, або на мобільний, обравши номер відповідно до свого мобільного оператора зв’язку: (067) 277-18-18; (066) 277-18-18; (093) 277-18-18.
Як повідомляв Інформатор, передавати показання лічильників потрібно навіть під час відключень світла, аж надто, якщо вони були значними: це допоможе споживачам заощадити на сплаті рахунків. У компанії повідомили, що через відключення споживання в деяких споживачів могло зменшитись. Тому, щоб все було коректно, і домогосподарства не отримували платіжки з нарахуванням середніх витрат на електрику, показання потрібно внести до 3-го числа наступного місяця.
Також ми писали, що компанія YASNO запустила новий мобільний застосунок, який доступний лише мешканцям Києва та малому і середньому бізнесу з усієї України. Він дозволяє споживачам у будь-яку мить отримати доступ до функціоналу Особистого кабінету та вирішити більшість питань, пов’язаних з електропостачанням. За допомогою YASNO Mobile швидко передати показання, оплатити рахунок або переглянути споживання за попередні місяці.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.