Очільник КМВА розповів, що підйомники проходили сертифікацію, і процес міг би тривати ще досить довго, якби не втрутилася військова влада, аби допомогти киянам з інвалідністю
Голова КМВА Тимур Ткаченко запустив неробочий ліфт у відремонтованому в 2023 році підземному переході поряд із Шулявським шляхопроводом. Про обурюючу ситуацію Інформатор писав у серпні 2024-го: підйомник не запрацював за понад рік після того, як завершили роботи вартістю в 30 млн грн. Через відсутність ліфтів містяни змушені були використовувати пандуси - а причиною, з якої обладнання не підключали, була його "сертифікація" (про що й свідчило оголошення у переході).
Про початок роботи ліфтового обладнання Тимур Ткаченко повідомив у Facebook. У дописі зазначив: напис "Просимо вибачення за тимчасові незручності. Ліфтові підйомники проходять сертифікацію" висів у переході понад рік, оскільки саму споруду відремонтували у 2023 році.
"Ліфт сьогодні працює. Це абсурдна дрібниця з точки зору управління. Цих "дрібниць" у Києві - сотні. З ними і працюємо", - зазначив голова КМВА у дописі.
Начальник військової влади додає: історія з ліфтом насправді "не про ліфт", а про ставлення до людей та їхніх потреб. Створення інклюзивного середовища у Києві - одне з завдань, які поставив собі Тимур Ткаченко: у команді міського голови йому дорікають саме в тому, що він порушує повноваження "цивільної" влади, вторгаючись у її сферу з метою самопіару. Так, 29 січня міський голова, Віталій Кличко, фактично звинуватив його у наступі на місцеве самоврядування й узурпації влади у Києві.
Натомість у КМВА відповідають - мовляв, виконують завдання, які не може зробити "цивільна" влада, зокрема, прибирають автівки з вулиць та створюють інклюзивне середовище. Так, у відповідь на заяву Кличка сам Ткаченко назвав її "дуже дивною" і зазначив, що робитиме більше, ніж може зробити сама "цивільна" влада - але без "політичних шоу".
Нагадаємо, Інформатор писав, що запустити ліфт на Шулявці Тимур Ткаченко обіцяв ще 5 січня, коли він позначив це питання, як важливе разом із зачиненими укриттями й транспортними колапсами. Крім цього, очільник КМВА зазначав, що важливим з точки зору міста є питання збереження архітектурної й культурної спадщини.
А наприкінці січня 2025 року ми розповідали про те, що у Києві розробляють перший інклюзивний маршрут для людей на колісних кріслах. Про це також розповідав Ткаченко. Маршрутом є поки обмежений променад у центрі міста - а створюють його в рамках програми "Рух без бар'єрів".
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.