У Києві розробляють перший інклюзивний маршрут для людей на колісних кріслах - Тимур Ткаченко

Очільник КМВА розповів, що в рамках програми Рух без бар'єрів в столиці запровадять перший інклюзивний маршрут, в рамках чого вулиці та усі об'єкти на них зроблять доступними для людей на колісних кріслах та милицях

Тимур Ткаченко колісне крісло доступність
Де саме розташується новий маршрут, Ткаченко поки не каже, втім, є версія, що ним буде відтинок вул. Симона Петлюри, що починається на Центральному залізничному вокзалі

Очільник Київської міської військової адміністрації Тимур Ткаченко впроваджуватиме перший у Києві інклюзивний маршрут в рамках "Руху без бар'єрів". Мова про повну доступність усіх об'єктів для людей з інвалідністю у обраних проміжках вулиць: усі вони, від банківського відділення до останнього МАФу, мають бути обладнані для використання людей на колісних кріслах. Акцент зроблять на станціях метро, переважна більшість з яких ще не мають відповідного обладнання.

Про облаштування першого такого маршруту у Києві повідомив у Facebook новий очільник КМВА Тимур Ткаченко. Він написав про нараду щодо "Руху без бар'єрів" з очільниками районів у Києві (їх, нагадаємо, той-таки Ткаченко обіцяв днями "прорідити"), представниками державних компаній - "ПриватБанку", "Ощаду" та "Укрпошти" і заступницею Мінгромад та територій Наталією Козловською. Каже: проєкт вже на стадії впровадження, тепер важливі деталі.

"Інклюзивність — це комплексний підхід, який передбачає не лише облаштування входів, а й доступність усіх послуг для тих, хто цього потребує. Голови районів отримали завдання скласти перелік об’єктів на маршруті, які потребують адаптації, з особливим акцентом на станціях метро. Наступний крок — розробка детального плану реалізації", - зазначив Ткачено у дописі.

Де саме розташовуватиметься "інклюзивний" маршрут, він не повідомив. Втім, є версія, згідно з якою ним стане відтинок вулиці Симона Петлюри від Центрального залізничного вокзалу до, принаймні, вул. Жилянської. Це найперше, що бачить людина, яка прибуває до столиці потягом (нині опцій в пасажирів небагато - залізниця або автобус), відтак, логічно було б зробити саме цю ділянку.

На п'ятницю, 31 січня посадовець назначив ще одне - вже детальніше - засідання, де у вужчому складі зустрінеться з очільниками РДА заради обговорення конкретних пропозицій щодо об'єктів уздовж маршруту. Чи будуть примушувати конкретні бізнеси на конкретних відтинках вулиць, якими пройде інклюзивний маршрут, до впровадження "інклюзивної інфраструктури", не повідомив - ймовірно, поки йдеться все ж про державні та комунальні або муніципальні сервіси.

Ткаченко почав "трусити" маршрутки, а сам користувався "фініком", який позичав в друга

Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що у Києві з подачі Тимура Ткаченка тривають посилені заходи з перевірки пасажирських перевізників. Мова про маршрутки: їхній стан, а також поведінка водіїв вже не раз викликали нарікання киян. Інспекційні рейди проводяться у координації з Укртрансбезпекою і викликані невтішною статистикою порушень за 2024 рік. Саме вона змусила новопризначеного очільника КМВА розпочати перевірки, які вже дали неприємні результати.

У цей же час сам Ткаченко, як з'ясував Інформатор, не має власного автомобіля. Це випливає з його декларації - він або користується жінчиними автівками (а вона їх змінила чимало), або ж їздить на орендованих чи позичених "колесах". Їх він бере в друзів та знайомих - і це люксові автівки. В одного з друзів, нині - видного посадовця з Київщини, Ткаченко навіть позичав "фініка", седан Infinity Q50.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube
Київ