На ВДНГ відкрили локації для відпочинку просто неба: як активно провести вихідні в Києві

Читать на русском

На столичному ВДНГ поступово відкриваються локації для відпочинку просто неба, деякі з них розпочали роботу вже цього тижня

Читать на русском
ВДНГ
На центральному вході до ВДНГ вже запрацювали мережі велопрокату

На столичному ВДНГ поступово відкриваються локації для відпочинку просто неба, деякі з них розпочали роботу вже цього тижня

У вихідні на ВДНГ відкриється трек для радіокерованих автомоделей зі штучним газонним покриттям. Які ще локації вже доступні для відпочинку киян, розповіли 28 березня на офіційній сторінці ВДНГ у фейсбуці.

На ВДНГ повідомили, що цього тижня став доступний сервіс бронювання альтанок у барбекю-зонах "Сад", "Колиба" і Sport Family Park.

«Там можна провести пікнік веселою компанією з рідними та друзями», - запевняють у ВДНГ.

Забронювати альтанку можна на офіційному сайті ВДНГ, обравши бажану барбекю-зону. Ціни на альтанки залежать від місткості й стартують від 1 тис. 200 гривень. У вартість входить лише оренда альтанки. Вугілля, шампури та решітки для м'яса треба привозити з собою.

Також навесні до Урбан-парку на ВДНГ повернувся заклад "БПШ". До нього можна завітати на перекус після активного спортивного відпочинку або прогулянки.

На центральному вході до ВДНГ вже запрацювали мережі велопрокату VeloLife та Veliki.ua. Приймає відвідувачів і мотузковий парк Skypark. Він працює щодня з 10:00 до 18:00.

На ВДНГ відкрили локації для відпочинку просто неба: як активно  провести вихідні в Києві 1

А з суботи, 30 березня, на ВДНГ відкриється трек для радіокерованих автомоделей зі штучним газонним покриттям. Він розташовуватиметься в затишній лісопарковій зоні. Графік роботи: вівторок-неділя з 12:00 до 20:00.

На ВДНГ відкрили локації для відпочинку просто неба: як активно  провести вихідні в Києві 2

Театр оперети в Києві запускає мега-рекламну кампанію для американського мюзиклу

Національна оперета України замовляє широку рекламну кампанію для мюзиклу "Чикаго". Звіти про закупівлі відповідних послуг було опубліковано у системі ProZorro 27 березня, і йдеться про використання білбордів з постерами, інформаційного ролика про мюзикл, та навіть реклами на екранах ТРЦ столиці. 

Масштаб рекламної кампанії для мюзиклу "Чикаго" досить потужний. Так, на послуги з друку та розміщення рекламних площин до мюзиклу у квітні театр готовий сплатити 36,8 тис грн. Ще 18,8 тис він витратить на розміщення інформаційного ролика до мюзиклу на екранах ТРЦ Києва. Ще майже 15 тис грн театр витратить на послуги з розміщення інформаційного ролика до "Чикаго".

Наразі на сайті Національної оперети України немає згадки про "Чикаго". Втім, якщо зважити дати, на які призначено проведення рекламної кампанії - з початку до кінця квітня, - то можна припустити, що українська прем'єра мюзиклу відбудеться приблизно у середині квітня.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.