На станції метро Хрещатик ремонтуватимуть один з найважливіших ескалаторів

Витяг, що розташований на виході до Алеї Героїв Небесної Сотні, розберуть майже повністю для діагностики усіх рухомих частин та проведення їхнього ремонту

Метро Київ ремонт ескалатора
У Києві ремонтуватимуть ескалатор на одному з "найцентріших" виходів з метро - до вул. Інститутської

У київському метро ремонтуватимуть ескалатор на одній з головних станцій, "Хрещатику". Мова про витяг, що розташований на виході до Алеї Героїв Небесної Сотні у середмісті. Самі роботи почнуться вже у вівторок, 29 квітня, і триватимуть до червня 2025 року.

Про початок ремонтних робіт повідомили у КП "Київський метрополітен". Капремонт передбачає повне розбирання ескалатора. Так, фахівці демонтують основні елементи: сходове полотно, поручні, редуктор, тягові ланцюги та інші деталі, що забезпечують роботу обладнання.

Ті деталі, які можна транспортувати, вивезуть до спеціалізованої майстерні. Там їх оглянуть, проведуть діагностику і, зрештою, відремонтують. А інші елементи, які не можна перевозити через габарити, ремонтуватимуть безпосередньо у машинній залі станції. Роботи, кажуть у підземці, проводить спецбригада фахівців, яка працює й на усіх інших ескалаторах метро.

"Один із ключових етапів ремонту – діагностика. Кожен елемент ескалатора перевіряють на зношеність і відповідність технічним вимогам. Якщо деталь придатна до подальшої експлуатації, проводять технічне обслуговування та повертають в ескалатор. Якщо ж деталь не відповідає стандартам безпеки, її замінюють", - розповіли у КП "Київський метрополітен".

Також у підземці нагадали, що кожен з ескалаторів, що працюють на їхньому об'єкті, проходить планове обстеження й капремонт по досягненні певного "пробігу" чи з плином часу. Так, відповідно до регламенту, капремонт проводять кожні 10–12 років або після пробігу у 150 тисяч кілометрів.

У метро збігають терміни використання вагонів та є потреба у плані розвитку

Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що у київському метро збіг термін служби кожного сьомого вагона. Усі кузови планують перевірити на тріщини й корозію, а зрештою - продовжити їхній термін служби. Йдеться також про найстаріші вагони, 1963-1969 років випуску, які хоч і були модернізовані, та все ж вже морально застаріли.

Крім того, ми розповідали, що КП "Київський метрополітен" шукає того, хто б розробив йому план розвитку на наступні три роки. Відповідний тендер оголошений на платформі публічних закупівель ProZorro, а переможцеві виплатять за його роботу 300 тис грн. Часу ж на виконання залишиться не так і багато - до 15 липня 2025-го.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube