Плани Києва на 2024-2025 роки: 2 мільярди на Подільський довгобуд, ремонт трьох старих мостів і будівництво нового

Читать на русском

Міська влада витрачатиме кошти на заміну покриттів та реставрацію трьох мостів, а також продовжить зводити Подільсько-Воскресенський шляхопровід

Читать на русском
Бюджети на ремонт мостів у Києві
У Києві лише 10% мостів знаходяться в справному стані, половина - майже непридатні

Міська влада витрачатиме кошти на заміну покриттів та реставрацію трьох мостів, а також продовжить зводити Подільсько-Воскресенський шляхопровід

Протягом двох наступних років у Києві планують реконструювати та побудувати низку мостів. Про це йдеться у міській цільовій програмі розвитку транспортної інфраструктури на 2024-2025 роки. Наразі ж, як зазначено в програмі, у місті є всього 175 мостових споруд, причому справними з них є лише кожна десята.

За статистикою, лише 10,9% мостів та шляхопроводів Києва повністю справні, 14,3% - обмежено справні, 25,7% - "працездатні". Ще приблизно половина мостів та шляхопроводів потребує ремонту. З позначкою "обмежено працездатні" в документі фігурують 33,7% мостів, ще 15,4% визнано зовсім непрацездатними.

Відтак, в Цільову програму закладено кошти на добудову Подільсько-Воскресенського мостового переходу, а також будівництво нових об'єктів та ремонт старих. Зокрема, на доведення Подільського мостового переходу до стану готовності в 83,2% 2024 року в бюджет програми закладено 850 млн грн. Стан готовності у 88% 2025 року коштуватиме ще 950 млн грн.

Ремонт трьох старих мостів

Також в проєкт на 2024-25 рр. закладено реконструкцію транспортної розв'язки на перетині вул. Богатирської з вул. Полярною, що ведеться вже просто зараз. На 2024 рік на це виділять 579,2 млн грн, в 2025 р. - 819 млн. Причому якщо наступного року готовність складе 59%, то через рік об'єкт планують здати повністю.

Також планують реконструювати шляхопровід на транспортній розв'язці на перетині вул. Дегтярівської та вул. Олександра Довженка. На це 2024 року виділять 360,8 млн грн, а наступного - 400 млн. При цьому планується, що роботи триватимуть ще 2026 року (під кінець 2025-го готовність складе лише 88%).

Ще одним об'єктом, який буде реконструюватись наступні роки, буде шляхопровід на перетині вул. Будівельників з Броварським проспектом і лінією метро біля ст.м. "Дарниця". На це 2025 року виділять 705,4 млн грн (з 67% готовності під кінець року).

Будівництво нового шляхопроводу

Ще один шляхопровід побудують під час продовження вул. Суздальської до Повітрофлотського проспекту. Міст буде проходити над залізничними коліями, зазначається в документі. Тут обсяг видатків на 2025 рік заплановано поки на рівні 10 млн грн, проте й роботи буде лише розпочато - на кінець року рівень готовності об'єкта складе 0,01%.

Екскурсійний маршрут довгобудом

Нагадаємо, Інформатор писав про те, що уряд Великої Британії допоможе Київській області з відновленням мостів, зруйнованих внаслідок агресії рф. Наразі йдеться про 6 переходів, причому роботи на трьох із них вже активно ведуться. Допомога Лондону складе щонайменше 31 млн євро.

Також кореспондент Інформатора проїхався на автобусі нового маршруту №111 Подільсько-Воскресенським мостом, щоб побачити, якою насправді є споруда, відкриття "першої черги" якої так рекламувала влада столиці. Наші враження можна викласти одною фразою: Віталій Кличко відкрив екскурсійний маршрут довгобудом.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.