Від листа-заявки, поданого депутатом Київради, до, власне, реалізації проєкту пішов досить тривалий час: це випливає з дат на листах, що їх оприлюднив прохач
У Оболонському районі Києва провели ремонт внутрішньоквартальних проїздів. Його провели за вісьмома адресами у різних мікрорайонах - як "фасадних", поряд з ТРЦ Dream на Оболонському проспекті, так і на "гальорці" - у віддалених від центральної частини району локаціях. Щоправда, від заявки до, власне, її реалізації у міста пішло понад півроку - депутат Богдан Чорній від УДАРу звертався із запитом про необхідність заміни аварійного асфальтового покриття ще у березні 2025-го.
Про проведення ремонту й оновлення внутрішньоквартальних проїздів у Оболонському районі Києва відзвітував депутат Київради Богдан Чорній (УДАР). Він розповів, що останнім часом отримував на адресу своєї приймальні чимало звернень від місцевих мешканців про критичний стан асфальту біля їхніх будівель.
"Глибокі ями та вибоїни безпосередньо впливали на безпеку руху, спричиняли пошкодження приватного транспорту та ускладнювали проїзд для комунальних і аварійних служб", - пояснив Чорній у дописі.
Відтак, каже депутат, питання "було взято на контроль", і в профільний для таких запитів Департамент будівництва й житлового забезпечення КМДА було скеровано його звернення. Після завершення робіт - а судячи зі світлин, їх зробили нещодавно, чи відносно нещодавно - асфальт відновили, а їздити між будинками у Оболонському районі знову безпечно, принаймні, там, де провели ремонти.
Де відремонтували проїзди:

Зауважимо, що депутат виклав також і копії власного звернення. Судячи з дат, лист, про який пише Богдан Чорній, отримали у Департаменті ще у березні 2025-го. Відтак, на опрацювання звернення, виділення фінансів з бюджету й проведення робіт пішло понад півроку. Їх включили до адресного переліку об'єктів, що підлягають ремонту згідно з розпорядженням КМДА, ще 28 березня, що випливає з листа-відповіді очільника Департаменту, Бориса Работніка, до самого Чорнія.
Нагадаємо, нещодавно Інформатор писав про те, що грандіозний ремонт Харківського шосе у Києві виявився самочинним будівництвом. На порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва є згадка про відмову у видачі дозволу на проведення саме цього капремонту вартістю у 1,26 млрд грн.
Також днями ми розповідали, що у Києві майже завершили капремонт вулиці Глибочицької. Робітники вже повністю переклали трамвайну лінію та заасфальтували її, втім, ще є декілька ділянок, де роботи ще не завершені - зокрема, на тротуарі від Вознесенського Яру до Верхнього й Нижнього валів.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.