Громадськість висловлює незадоволення тим, як проєктувальники розробили транспортну інфраструктуру на одній з основних вулиць, що веде з Подолу до Лук'янівки: будівельники зовсім не врахували вимоги безбар'єрності
У Києві майже завершили роботи з капремонту вулиці Глибочицької. Робітники вже повністю переклали трамвайну лінію та заасфальтували її, втім, ще є декілька ділянок, де роботи ще не завершені - зокрема, на тротуарі від Вознесенського Яру до Верхнього й Нижнього валів. Втім, у громадськості вже з'явилися питання до будівельників: кажуть, що інфраструктуру, зокрема, громадського транспорту слід було облаштовувати з урахуванням сучасних тенденцій.
Про хід робіт повідомляють самі кияни у міських пабліках, пов'язаних з інфраструктурними проєктами у столиці. Так, користувачка на ім'я Елла виклала світлини з Глибочицької, і розповіла, що вже майже усі роботи на вулиці завершено, включно із перекладанням трамвайних колій та їхнім фінальним асфальтуванням. Проведено й фінішне асфальтування дороги у напрямку з Подолу до кінотеатру Київська Русь (вул. Січових Стрільців). А заасфальтувати залишилося лише одну ділянку дороги, від вул. Січових Стрільців на спуску до Подолу.

Крім того, і це добре видно на фото, є потреба у завершенні ремонту тротуарів на вулиці - зокрема, на парній стороні Глибочицької на відтинку між валами та вул. Вознесенський яр, а також деінде на різних проміжках вулиці, де робітники вкладали електричні дроти. Також демонтували ще не всі старенькі фонарні та електричні стовпи - тепер вони стоять поряд із новими, вже змонтованими. Крім того, відновили пішохідні переходи й світлофори.
Втім, є питання як до якості ремонтних робіт, так і до їхнього змісту. Певні претензії може озвучити й редакція Інформатора, яка вже "протестувала" оновлене дорожнє покриття цієї вулиці, однієї з основних, що веде з Шевченківського району на Поділ. Так, "фінальне" покриття нерівне і вже пішло хвилями - можемо лише припустити, що це сталося через ймовірні технологічні порушення з боку підрядників.

Проте, що важливіше, претензії виникли й до проєктувальників, що розробляли план ремонтних робіт. Так, у ГО "Пасажири Києва" зауважили, що жодну з її пропозицій, наданих ще до початку ремонту, не врахували - на Глибочицькій не буде ані трамвайних платформ, ані "віденських" зупинок, зручних для пасажирів.
"Не буде також велоінфраструктури, а колії залиті асфальтом так, що їх не видно у погану погоду. В зв'язку з цим очікуємо збільшення кількості затримок руху трамваїв, зокрема через ДТП. Тротуар теж ремонтувати не будуть, але зате будуть паркувальні кишені ялинкою. Тобто зробили все, щоб там було неможливо або принаймні проблематично облаштувати велосмуги", - зауважили у ГО "Пасажири Києва".
Фахівці зауважили, що йдеться про базові правила з облаштування безбар'єрного середовища. І це - у місті, вулицями якого вже курсують трамваї з низькою підлогою. У той же час, додали Пасажири Києва, у Дніпрі місцева влада робить "віденські" зупинки та зупинкові платформи, хоча місто ще тільки очікує на появу сучасних трамваїв.
Нагадаємо, Інформатор уважно слідкував за оновленнями на вул. Глибочицькій у Києві. Так, навесні ми розповідали, як на Подолі перекладають трамвайну колію та замінюють покриття вулиці, крім того, становлять нові зупинкові комплекси й замінюють вуличне освітлення. Робить це КП "Київпастранс", і тоді він оголосив новий тендер: шукали виконавця, який виконав би роботи з асфальтування вже готового трамвайного полотна.
А про початок нового великого ремонту на вул. Глибочицькій ми розповіли ще у січні 2025 року. Саме тоді почали перекладати зношені трамвайні колії, а ремонтували увесь проміжок від перетину вулиці з вул. Січових Стрільців на Лук'янівці до перетину з Нижнім Валом на Подолі. Це 3,5 км колій, а востаннє їх повну заміну робили понад 50 років тому.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.