Два світлофори з семи у Києві досі не мають резервного живлення

У КМДА обіцяли, що вже до середини 2025 року обладнають такими засобами геть усі світлофорні об'єкти у місті, втім, на ситуацію з трафіком відсутність живлення впливає не сильно

Світлофор шафи безперебійного живлення
У Києві встановлення спеціальних шаф резервного живлення світлофорних об’єктів розпочалося ще 2018 року

У Києві шафами резервного живлення обладнані 502 з 737 світлофорів. Це дозволяє їм працювати під час екстрених та стабілізаційних відключень впродовж приблизно 24 годин. Втім, у КМДА раніше обіцяли, що вже до середини 2025 року обладнають такими засобами геть усі світлофорні об'єкти у місті.

Про це повідомляє видання "Твоє місто" із посиланням на Департамент транспортної інфраструктури КМДА. Там заявили, що станом на грудень 2025 року у столиці 502 з 737 світлофорів обладнані резервним живленням. У Дептрансі конкретизували: КП "Центр організації дорожнього руху" встановлює спеціальні шафи резервного живлення, які забезпечують автономну роботу світлофорів терміном до 24 годин.

Зауважимо, що тема знеструмлених світлофорів та заторів, що створюються через відсутність регулювання дорожнього руху, вже майже не підіймається киянами. Відтак, можна вважати, що усі більш-менш важливі світлофорні об'єкти місту вдалося заживити - ті 235 світлофорів, які ще не мають живлення, розташовані на перехрестях, що не впливають вирішально на рух транспорту у місті.

При цьому ще на початку року начальник КМВА Тимур Ткаченко повідомляв, що у 2025-му в Києві планують облаштувати резервне живлення для 100 світлофорів. У січні 2025-го резервне живлення мали 327 світлофорів із 737. Відтак, завдання військової влади можна вважати виконаним.

А от у КМДА ще раніше робили заяву про те, що ще до середини 2025-го геть усі світлофори у місті матимуть безперебійні засоби живлення. Цю обіцянку якраз виконати ще не вдалося - і навряд чи ситуація суттєво зміниться у найближчі місяці.

Нововведення у Києві: до світлофорів додали "грецький хрест" та сенсорні кнопки

Нагадаємо, днями Інформатор писав, що у Києві, на перетині вул. Володимирської й бул. Тараса Шевченка почався експеримент із застосуванням нового сигналу світлофора. Йдеться про так званий "грецький хрест" - червоний хрест на чорному тлі, що має своє значення для водіїв. Для київських, та й українських, керманичів це - ще небачена новація: в українські правила дорожнього руху такий знак ще не внесений.

Також ми розповідали, що на світлофорах у Києві почали встановлювати нові кнопки, які оснащені сенсором та видають звуковий сигнал, що дозволяє почати перехід дороги. Наразі таку систему впроваджують на пішохідних переходах, що дублюють підземні й надземні, та на світлофорних об’єктах, побудованих у 2024 році. Інклюзивні кнопки зі звуком мають створити більш комфортні умови для людей з порушеннями зору.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити