На Київщині запустять модернізовану інклюзивну електричку: де курсуватиме оновлений потяг

Вагони, що капітально відремонтували на Київському електровагоноремонтному заводі, стали зручними та комфортними для маломобільних пасажирів та людей з інвалідністю

електропотяг модернізація інклюзивність
Особливу увагу під час модернізації приділили доступності вагонів для всіх пасажирів

Оновлений електропотяг ЕР-9М, що незабаром почне курсувати на маршрутах Тетерівського напрямку, 24 жовтня 2024 року був випущений після капітального ремонту. З початку повномасштабного вторгнення це вже 33-й електропоїзд, модернізований на Київському електровагоноремонтному заводі. Він повністю адаптований для пасажирів з інвалідністю, адже під час ремонту були враховані всі вимоги щодо інклюзивності.

Про закінчення модернізації приміської електрички повідомила пресслужба “Укрзалізниці”. За її інформацією, капітально відновлений електропоїзд вже невдовзі відправиться до свого депо і курсуватиме на маршрутах Тетерівського напрямку. Він сполучає Київ з містами та населеними пунктами, розташованими на заході від столиці - Ірпінь, Буча, Ворзель тощо.

Модернізована електричка буде доступною та зручною для маломобільних пасажирів та людей з різними фізичними можливостями. Насамперед, її оснастили пандусами та місцями для колісних крісел. Крім того, в ній є інклюзивні вбиральні, система навігації з використанням шрифта Брайля для більш зручного пересування по вагону. Для комфорту всіх пасажирів у вагонах встановлені порти Type-C та USB для зарядки гаджетів та місця для велосипедів.

електричка 1
Вагони обладнані й місцями для велосипедів

Щоправда, після модернізації в електропотязі не з’явилися кондиціонери, і в Укрзалізниці це пояснюють кількома причинами. По-перше, це пов'язано з технічними обмеженнями в електропоїздах старого зразку. По-друге, кондиціонування вагонів суттєво збільшує вартість модернізації и є недоречною на приміському сполученні.  

Щодо подальших планів, за інформацією Укрзалізниці, 33-й відремонтований потяг не буде останнім. Планується модернізація електропоїзда на Баришівку, Яготин, Гребінку. Однак конкретні терміни та деталі реалізації цих планів ще уточнюються.

У Києві курсує лише 40 автобусів з понад сотні, отриманих як гумдопомога: у чому причина

Нагадаємо, нещодавно Інформатор розповідав про те, що із понад сотні автобусів, отриманих Києвом в якості гуманітарної допомоги від європейських партнерів та благодійників, на маршрутах у щоденному режимі курсують лише 40. Інші перебувають в резерві або проходять техобслуговування чи плановий ремонт. При цьому минулого року в перевезеннях задіяли 75 автобусів, тобто приблизно три чверті від усієї кількості переданої Києву техніки.

А у березні ми писали про те, що автобуси, отримані Києвом у якості допомоги від європейських партнерів, стоять у одному зі столичних автопарків. Про це свідчать дані, опубліковані ГО "Пасажири Києва" - техніка "підпирає паркан", і незрозуміло, які плани має на неї міська влада. При цьому мер Києва Віталій Кличко минулого, 2023-го, року не раз хизувався гуманітарною допомогою у вигляді автобусів зі Словаччини, Фінляндії та Латвії.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube