Вагони, що капітально відремонтували на Київському електровагоноремонтному заводі, стали зручними та комфортними для маломобільних пасажирів та людей з інвалідністю
Оновлений електропотяг ЕР-9М, що незабаром почне курсувати на маршрутах Тетерівського напрямку, 24 жовтня 2024 року був випущений після капітального ремонту. З початку повномасштабного вторгнення це вже 33-й електропоїзд, модернізований на Київському електровагоноремонтному заводі. Він повністю адаптований для пасажирів з інвалідністю, адже під час ремонту були враховані всі вимоги щодо інклюзивності.
Про закінчення модернізації приміської електрички повідомила пресслужба “Укрзалізниці”. За її інформацією, капітально відновлений електропоїзд вже невдовзі відправиться до свого депо і курсуватиме на маршрутах Тетерівського напрямку. Він сполучає Київ з містами та населеними пунктами, розташованими на заході від столиці - Ірпінь, Буча, Ворзель тощо.
Модернізована електричка буде доступною та зручною для маломобільних пасажирів та людей з різними фізичними можливостями. Насамперед, її оснастили пандусами та місцями для колісних крісел. Крім того, в ній є інклюзивні вбиральні, система навігації з використанням шрифта Брайля для більш зручного пересування по вагону. Для комфорту всіх пасажирів у вагонах встановлені порти Type-C та USB для зарядки гаджетів та місця для велосипедів.
Щоправда, після модернізації в електропотязі не з’явилися кондиціонери, і в Укрзалізниці це пояснюють кількома причинами. По-перше, це пов'язано з технічними обмеженнями в електропоїздах старого зразку. По-друге, кондиціонування вагонів суттєво збільшує вартість модернізації и є недоречною на приміському сполученні.
Щодо подальших планів, за інформацією Укрзалізниці, 33-й відремонтований потяг не буде останнім. Планується модернізація електропоїзда на Баришівку, Яготин, Гребінку. Однак конкретні терміни та деталі реалізації цих планів ще уточнюються.
Нагадаємо, нещодавно Інформатор розповідав про те, що із понад сотні автобусів, отриманих Києвом в якості гуманітарної допомоги від європейських партнерів та благодійників, на маршрутах у щоденному режимі курсують лише 40. Інші перебувають в резерві або проходять техобслуговування чи плановий ремонт. При цьому минулого року в перевезеннях задіяли 75 автобусів, тобто приблизно три чверті від усієї кількості переданої Києву техніки.
А у березні ми писали про те, що автобуси, отримані Києвом у якості допомоги від європейських партнерів, стоять у одному зі столичних автопарків. Про це свідчать дані, опубліковані ГО "Пасажири Києва" - техніка "підпирає паркан", і незрозуміло, які плани має на неї міська влада. При цьому мер Києва Віталій Кличко минулого, 2023-го, року не раз хизувався гуманітарною допомогою у вигляді автобусів зі Словаччини, Фінляндії та Латвії.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.