Простір свободи, сенсів, мистецтва й технологій, який забезпечить яскраві вихідні, чекає на відвідувачів у ТРЦ Respublika Park
26 та 27 липня стануть кульмінацією фестивалю “Поверхи” у столичному ТРЦ Respublika Park. Формат фестивалю включає книжковий ярмарок, освітні події, артвиставки, fashion weekend, інтерактиви для дітей і виступи митців. До того ж, “Поверхи” об'єднують культуру з допомогою - формат, що знаходить відгук у серцях киян, і ці вихідні дають останній шанс долучитися.
У Києві триває фестиваль “Поверхи” - подія, що поєднує культуру, моду, технології та благодійність. Його місія - створити простір, де креатив і культура стають інструментами допомоги: цьогорічна мета - збір 3 млн грн на імпланти для ветеранів центру реабілітації TYTANOVI. Захід розгорнувся у ТРЦ Respublika Park і триватиме до 27 липня включно, повідомляють організатори.
У суботу, 26 липня, на відвідувачів чекає одразу кілька подій. З 15:00 у зоні “Оазис” пройде Ukrainian Fashion Film Festival - покази українських дизайнерів, дитячих брендів і виступи моделей. Серед учасників - бренди NINAMI, IRYNA LUZHETSKA, One Luxу, Adam та Slonovsky. Програму відкриє виступ Амадора Лопеса, а також відбудеться майстер-клас з дефіле та позування.
Того ж вечора, о 19:00, Амадор Лопес проведе окремий танцювальний майстер-клас у межах благодійної ініціативи Sport Life. А вже в неділю, 27 липня, також о 19:00 на відкритому повітрі відбудеться велотренування “Сайкл просто неба”.
Участь у заходах безкоштовна, але потрібна реєстрація. Донати від 300 грн автоматично беруть участь у розіграші абонементів від Sport Life. А всі зібрані кошти будуть відправлені на допомогу ветеранам, які проходять реабілітацію у центрі TYTANOVI.
Впродовж вихідних у ТРЦ діятимуть інші активності фестивалю. Зокрема, триває фотовиставка “Тіло як храм” фотографині Віри Вальчук, присвячена сприйняттю жіночого тіла як простору сили й досвіду. А також майстер-класи з малювання для дітей, підлітків і дорослих на першому поверсі комплексу.
Інформатор розповідав, що мешканці столиці почали проводити у ТРЦ менше часу, але витрачають більше - і саме це стало запорукою нової фази зростання. Найбільш стабільний трафік зберігається у великих і добре позиціонованих торговельних центрах Києва. Серед них експерти виділяють River Mall та Respublika Park як найуспішніші проєкти - вони демонструють повну заповненість площ, стабільний потік клієнтів і доходи, що вже повернулися не тільки до довоєнного, а й навіть доковідного рівня.
Для киян такі ТРЦ стали не лише місцем покупок, а й своєрідними соціальними просторами, що мають свою сталу аудиторію та інфраструктуру для відпочинку. При цьому змінилася і поведінка відвідувачів: середній час перебування скоротився з понад години до приблизно 50 хвилин, кількість відвіданих магазинів - з 3–4 до 2-2,5.
Також ми писали, що один із ключових факторів, що повернув киян до ТРЦ - це стабільна наявність електроенергії під час знеструмлень. Як зазначала комерційна директорка відділу нерухомості Dragon Capital Наталія Кравець, мешканці столиці дедалі частіше сприймають торговельні центри як тимчасовий “оазис комфорту” - тут працює світло, інтернет і є змога перечекати блекаути в теплі. За її словами, кількість таких відвідувачів за рік зросла з 3% до 10%, а у вихідні дні — ще більше.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.